کد خبر : 1784
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394- 52: 20

تیم فوتسال “بانوان احرار مرکزی رشت”، شهرداری زنجان را درهم‌ کوبید

تیم فوتسال “بانوان احرار مرکزی رشت”، شهرداری زنجان را درهم‌ کوبید

تیم فوتسال تعاونی احرار مرکزی رشت توانست میهمان خود شهرداری زنجان را با نتیجه ۱۸ بر ۳ درهم کوبیده و به رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور دست پیدا کند.

به گزارش درگیلان، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور از ساعت ۱۱ امروز هفته چهارم لیگ برتربانوان آغاز شد و تیم فوتسال تعاونی احرار مرکزی رشت توانست میهمان خود شهرداری زنجان را با نتیجه ۱۸ بر ۳ درهم بکوبد و به رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور دست پیدا کند.

تیم داوری این دیدار را نسیم نیری، زری فتحی، ملینا شفیع‌نژاد و مرجان موحدی تشکیل داده بودند و ۱۸ گل این دیدار را سارا شیربیگی ۸گل، فاطمه شریف ۴گل، فاطمه حسینی‌نیا ۲گل، مرضیه توفیقی۲ گل، فهیمه فروهر یک گل به ثمر رساندند و یک گل نیز توسط مدافع تیم حریف اشتباها به درون دروازه خودی زده شد.

سرمربیگری تیم تعاونی احرار بر عهده معصومه جهانچی است که وی مربی تیم فوتبال نوجوانان کشور نیز است و این تیم در فصل گذشته با نام سپیدرود رشت در مسابقات شرکت کرده بود که در پایان به‌عنوان نائب قهرمان لیگ برترفوتسال بانوان کشور دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه سپیدرود به‌علت عدم توانایی مالی در فصل جدید تیم فوتسال بانوانش را به تعاونی احرار مرکزی رشت واگذار کرد./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار