کد خبر : 4610
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

ثابت قدم با امضای “سرپرست سابق شهرداری” اقدام به برداشت از حساب دولتی می‌کند!

ثابت قدم با امضای “سرپرست سابق شهرداری” اقدام به برداشت از حساب دولتی می‌کند!

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: حدود یک سال از فعالیت شهردار رشت می‌گذرد اما با امضای سرپرست سابق شهرداری «کریم سرپرست» اقدام به برداشت از حساب دولتی می‌کند.

به گزارش درگیلان، محمود باقری‌خطیبانی امشب در جلسه شورای اسلامی این شهر با اعتراض به پیگیری‌های شهردار رشت برای خرید امتیاز باشگاه فوتبال سپیدرود، اظهار کرد: این موضوع در ابتدا توسط اعضای شورای شهر رشت برای تیم داماش مطرح شد اما در آن زمان شهردار گفت که شهرداری رشت توان تیم‌داری ندارد.

وی با تصریح بر اینکه شهردار رشت به ورزش محلات ورود کند، افزود: شهردار رشت به جای خرید امتیاز باشگاه فوتبال داماش و سپیدرود به ورزش محلات توجه کند.

این مسؤول با بیان اینکه شهردار در مقابل مصوبات قانونی شورا مقاومت می‌کند اما کارهای خودسرانه دیگر انجام می‌دهد، افزود: ایجاد 9 شهر نت بانک شهر بدون مجوز شورا در نقاط مختلف رشت از جمله اقدام‌های شهردار است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عملکرد دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری رشت تصریح کرد: با وجود شکل‌گیری هیأت مالی سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی دستگاه عریض و طویل دفتر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری و تحمیل هزینه‌های جاری گزاف این دفتر به شهرداری، تاکنون هیچ پروژه سرمایه‌گذاری در رشت به سرانجام نرسیده است.

وی افزود: شهردار رشت به پروژه‌های زیرساختی و حیاتی در محدوده بافت فرسوده شهر توجهی ندارد و طرح‌های عوام‌فریبانه با وجاهت ژورنالیستی از جمله پیاده‌راه برای شهردار اولویت دارد.

باقری‌خطیبانی ادامه داد: با وجود مشکلات مالی گسترده در شهرداری و وابستگی حداکثری منابع مالی شهرداری به درآمدهای حاصل از عوارض نوسازی، تاکنون شهردار هیچ اقدامی برای درآمدهای پایدار انجام نداده است.

به گفته وی، شهردار رشت تاکنون برای معوقات بانکی و چک‌های شخصی برگشتی موفق به تعریف نمونه امضای خود به عنوان ذی‌حساب اعتبارات تملک‌دارایی‌های سرمایه‌ای نشده است.

عضو شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: حدود یک سال از فعالیت شهردار رشت می‌گذرد اما با امضای سرپرست سابق شهرداری «کریم سرپرست» اقدام به برداشت از حساب دولتی می‌کند.

وی با بیان اینکه اقدام شهردار خلاف قانون دیوان محاسبات، قوانین و مقررات مالی و اداری است، یادآور شد: این موضوع باید رسیدگی شود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار