کد خبر : 8417
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395- 52: 22

ثابت قدم تاکنون چندین هزار دروغ به مردم گفته/ انتقاد از عزل معاونین خدمات شهری مناطق ۲ و ۳ رشت

ثابت قدم تاکنون چندین هزار دروغ به مردم گفته/ انتقاد از عزل معاونین خدمات شهری مناطق ۲ و ۳ رشت

عضو شورای شهر رشت گفت: در حالی که آقای قالیباف در مجلس سخنرانی می کرد آقای جعفرزاده فریاد زد دروغ نگو. آقای جعفرزاده! آقای ثابت قدم تاکنون چند هزار دروغ به مردم گفته است بگذارید.

به گزارش گیلانستان، سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت صبح امروز در اقدامی انتحاری به جای استعفا از مسئولیتش به دلیل سو تدبیرهای اخیرش در بحران برف دو نفر از معاون خدمات شهری شهرداری های مناطق ۲ و ۳ شهر را عزل کرد.

علیرضا زارع معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۲ و محمد سرافراز معاون خدمات شهری منطقه ۳ شهرداری رشت به بهانه کم کاری در بحران برف و ناتوانی در مدیریت کیفی اجرایی خدمات شهری در زمان بارش برف و نارضایتی شهروندان این مناطق از سمت خود عزل شدند.

در واقع زارع و قربانی اولین قربانیان شهردار رشت در هفته های اخیر نیستند.

برکناری معاونان شهرداری های مناطق ۲ و ۳ رشت در حالی انجام شد که سازمان خدمات موتوری شهرداری رشت که برای مواقع بحرانی مانند بارش برف ایجاد و راه اندازی شده بود از یک سال و نیم قبل به خواسته سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت بصورت غیرقانونی پلمپ شده است(+).

شهردار رشت یکم بهمن ماه تهدید کرده بود اگر کسی در برابر آنچه خود «مسیر توسعه» می داند قرار بگیرد حذف می شود.

وی هفتم بهمن ماه علیرضا قانع رئیس سازمان فرهنگ و ورزشی شهرداری و خانم فلک دوست مشاور امور بانوان شهرداری از مدیران به اصطلاح ناهمسوی خود را برکنار کرده بود(+).

محمود باقری خطیبانی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت در خصوص برکناری این دو مسئول سابق در شهرداری در گفتگو با خبرنگار ۸دی در واکنش به عزل معاونان شهرداری های مناطق ۲ و ۳ رشت اظهار داشت: آقای سرافراز در این چند روز بصورت دائمی در حال کمک به مردم برف زده بودند.

متأسفانه در کشور وقتی قطاری تصادف می کند و عده ای از هموطنان کشته می شود به جای عزل وزیر، مدیر عامل راه آهن برکنار می شود. چه کسی باید جواب ندانم کاری ها را بدهد. منطقه سه شهرداری، ۷ دستگاه ماشین دارد که ۴ دستگاه به دلیل مشکلات مالی پارک شده اند. آیا باید شهرداری منطقه جواب بدهد یا مدیر خدمات شهری باید پاسخگو باشد.

وی افزود: می گویند شما باید دستگاه اجاره کنید. آیا شما مجوز اجاره کردن داده اید؟ با کدام رقم ریالی باید اجاره کنند. آیا پیمانکاران با ما کار می کنند؟ جز این است که شما با چند پیمانکاران خاص کار می کنید و بقیه با ما کار نمی کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: من مشکلات را در مدیریت استان نمی بینم بلکه همه مشکلات از نظارت شورای چهارم است. بارها گفته ام که تا کی باید نیروها چوب بی کفایتی شخص آقای ثابت قدم را بخورند. همه میگویند ما کار می بینیم به والله هیچ کاری در حال انجام شدن نیست. حاضرم در این خصوص مناظره کنم. ما به دلار پول می دهیم و به ریال امکانات می گیریم. همین پیاده راه فرهنگی را ببینید که چند درصد انحراف بودجه دارد.

باقری با بیان اینکه کیفیت آسفالت ها از زمان حضور ثابت قدم پایین آمده است گفت: کارخانه آسفالت شهرداری بهترین آسفالت را تولید می کند اما ما ۸۰ دصد آسفالت را از پیمانکاران می خریم و کارخانه ما برای شهرهای همجوار کار می کند.

وی افزود: آقای سرافراز و آقای زارع از پرکارترین و پرتلاش ترین نیروهای شهرداری بودند اما قربانی بی کفایتی شهردار شدند. در مورد بحران برف ابتدا باید خود شهردار پاسخگو باشد و نه اینکه دیگرانی را برای جبران کم کاری خود قربانی کند.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه اعضای شورا نباید به دنبال استیضاح شهردار باشند تأکید کرد: شورا و استاندار محترم باید به دنبال عدم کفایت و صلاحیت ثابت قدم باشند.

وی ادامه داد: در حالی که آقای قالیباف در مجلس سخنرانی می کرد آقای جعفرزاده فریاد زد دروغ نگو. آقای جعفرزاده! آقای ثابت قدم تاکنون چند هزار دروغ به مردم گفته است بگذارید بیاید از من شکایت کند تا در دادگاه اثبات کنم که ایشان یکی از بزرگترین دروغگوهای کشور هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فریبرز یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵

درود بر شرف باقری بقیه اعضا شورا که …

رفتن به نوار ابزار