کد خبر : 81962
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آبان 1401- 39: 16

ثبت بارش ۱۰۷ میلیمتری در گیلان/ آغاز مجدد بارش ها از فردا

ثبت بارش ۱۰۷ میلیمتری در گیلان/ آغاز مجدد بارش ها از فردا

مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۰۷ میلیمتر باران در خشکبیجار به ثبت رسیده است، تصریح کرد: میزان بارش در ایستگاه های هواشناسی خمام و آستانه اشرفیه نیز به ترتیب ۹۲ و ۷۱ میلیمتر بوده است.

به گزارش گیلانستان به نقل از ایسنا، محمد دادرس در گفت وگویی آسمان گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود همراه با بارندگی و وزش باد دانست و اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای استان بین هفت تا ۱۹ درجه سلسیوس در نوسان است.

 

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده تضعیف سامانه ناپایدار در منطقه طی امروز دانست و افزود: به تدریج از بعد از ظهر امروز تا ظهر فردا شاهد کاهش ناپایداری و ابر مورد انتظار است.

 

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۰۷ میلیمتر باران در خشکبیجار به ثبت رسیده است، تصریح کرد: میزان بارش در ایستگاه های هواشناسی خمام و آستانه اشرفیه نیز به تریب ۹۲ و ۷۱ میلیمتر بوده است.

 

دادرس از ورود سامانه جدید بارشی به منطقه خبر داد و گفت: از بعد از ظهر و شب دوشنبه سامانه ناپایدار جدیدی به منطقه نفوذ می کند و موجب افزایش ابر و بارندگی و وزش باد و رعد و برق تا سه شنبه می شود.

 

وی با بیان اینکه احتمال آب گرفتگی منطقه ای و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و احتمال جاری شدن سیلاب موقتی و… وجود دارد، خاطرنشان کرد: طی سه شنبه تا ظهر پنجشنبه جوی غالبا پایدار به همراه افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار