کد خبر : 76832
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400- 34: 11

رئیس سازمان صمت گیلان:

ثبت روزانه کشف تخلفات صنفی و تولیدی در سامانه «سیمبا»/ نظارت بر بازار نوروز انجام می شود

ثبت روزانه کشف تخلفات صنفی و تولیدی در سامانه «سیمبا»/ نظارت بر بازار نوروز انجام می شود

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به ثبت روزانه تخلفات صنفی و تولیدی در سامانه «سیمبا»، گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار نوروزی انجام می شود.

به گزارش گیلانستان، فرهاد دلق پوش صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نظارت بر بازار، اظهار کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان طرح درج قیمت بر روی کالاها اجرایی شده است.

وی به اجرای طرح نظارتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: از ۱۰ اسفند ماه تا پایان ماه مبارک رمضان طرح نظارت بر بازار با مشارکت دستگاه‌های مربوطه اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان صمت گیلان در ادامه با اشاره به اینکه کشف تخلفات صنفی و تولیدی به صورت روزانه در سامانه «سیمبا» ثبت می‌شود، گفت: با هر گونه تخلف و سو استفاده از فضای بازار نوروزی و اخلاگران بازار برخورد قاطع می‌شود.

وی با بیان اینکه اصناف و کسبه باید همکاری لازم را داشته باشند، تصریح کرد: رعایت حقوق مصرف کنندگان از سوی همه واحدهای تولید کننده و توزیع کننده الزامی است.

دلق پوش با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف را با سمانه تلفنی ۱۲۴ مطرح کنند، ادامه داد: در راستای تعدیل و واقعی کردن قیمت‌ها، حفظ ثبات بازار و شفاف سازی نظام قیمت گذاری با درج قیمت تولید روی کالا نظارت بر بازار نوروز انجام می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار