کد خبر : 2562
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

ثبت نام عظمتی در انتخابات و سخن‌پراکنی هدفدار مدعیان اصلاحات علیه وی!

ثبت نام عظمتی در انتخابات و سخن‌پراکنی هدفدار مدعیان اصلاحات علیه وی!

برخی از مدعیان اصلاحات با پول های هنگفت خود خبرنگارانی اجیر کرده اند تا صرفا جهت تضعیف جایگاه اصولگرایان تا پایان انتخابات قلم بزنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان“، سید ولی الله عظمتی فرماندار سابق رشت امروز(پنجشنبه) با حضور در فرمانداری این شهرستان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت ثبت نام نمود و رسما جزء یکی از داوطلبان برجسته و مطرح این انتخابات قرار گرفت.

از آنجاییکه وی 5 سال فرماندار رشت بوده و در این مدت بیش از 300 بار تک تک بخش های این شهرستان را بازدید نمود و از نزدیک با مشکلات مردم روستاها آشنا می باشد، می توان از وی به عنوان جدی ترین رقیب داوطلبان این انتخابات یاد کرد.

با توجه به اینکه عده ای از کاندیداها به دلیل ترسیدن از کم شدن آرایشان، گرایش سیاسی خود را از مردم مخفی نموده و لفظ “مستقل” را برای خود به کار می برند اما عظمتی بارها باصراحت اصولگرا بودنش را اعلام و از این قضیه به نیکی یاد نموده است. همین شجاعت در گفتار باعث شده مردم وی را نامزدی صادق و دارای ثبات عقیده بدانند و در نهایت به سمت وی متمایل شوند.

6389

این استقبال مردمی موجب نگرانی شدید مدعیان انتخابات به خصوص اصلاح طلبان شده به طوری که از رفتار و مصاحبه هایشان پیداست که برنامه های زیادی اعم از توهین، شانتاژ، دروغ، تخریب، سخن پراکنی و… با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه ای خود برای عظمتی خواهند داشت. در همین راستا شنیده شده است برخی از مدعیان اصلاحات با پول های هنگفت خود خبرنگارانی اجیر کرده اند تا صرفا جهت تضعیف جایگاه اصولگرایان تا پایان انتخابات قلم بزنند.

یکی از این مدعیان که در مصاحبه اش با افتخار تمام، خود را مطیع محض رئیس دولت اصلاحات دانسته و سخنان وی را فصل الخطاب خود می داند!، با تشویش اذهان عمومی به دوران فرمانداری عظمتی اشاره کرده و گفته که وی باید پاسخگوی آن دوران و کارنامه اش باشد.

این شخص که علاقه زیادی به شهرت و مطرح شدن دارد، جهت رسیدن به این آرزو تخریب افراد ارزشی و درگیری با بزرگان اصولگرا را در برنامه خود قرار داده است تا شاید پاسخی از جانب آنان شنیده و منجر به معروف شدنش شود.

لذا با همه این تفاسیر  امید است انتخابات امسال در فضایی پرنشاط و توأم با حضور حداکثری مردم برگزار گردد و نامزدهای انتخاباتی به دور از هرگونه مسائلی که برای مردم ناخوشایند می باشد به رقابت با یکدیگر پرداخته و در نهایت افراد اصلحی راهی خانه ملت شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یاسین پنجشنبه , 3 دی 1394 - 21:32

احسنت به تحلیل دقیق و به موقع شما
خیلی عالی بود
حاج ولی محبوب ترین و مردمی ترین نامزد انتخابات است

سید پنجشنبه , 3 دی 1394 - 21:36

عظمتی اگه عضو […] نیست و […] نداره چطوری روزای داره […]

برو عمو تو و دوستانت بویی از ارزش نبردین از بس که حرام خوردید

رضا پنجشنبه , 3 دی 1394 - 22:01

مشکل از محبوبیت فرماندار سابق محبوبمون هست…اینا نشون میده ک وضعیت اقای عظمتی عالیه…عظمتی نماینده خواهد شد 100% با توکل بر خدا

یاعلی جمعه , 4 دی 1394 - 10:57

البته از قدیم گفته شده جواب ابلهان خاموشی است…..اخه شما ببین وقتی بزرگ اصلاحات تو گیلان این بچه باشه .. فاتحه اون اصلاحات را باید خواند….اصلا سید ولی الله عظمتی بقدری بزرگ و محبوب است که هیچ وقت این نوکاسه ها وامثال آنها نمیتوانند به حتی ناخن انگشتش برسند حالا چه برسه به رقابت…
دم حاجی گرم که حتی جواب این ابلهان را هم نداد و خیلی اونا را بچه میبینه….
7
اسفند جواب ما خواهد بود به این دروغ گویان و فتنه گران…

رشتى جمعه , 4 دی 1394 - 12:08

عظمتى بهترين و مقتدر ترين فرماندار رشت بود

ناشناس شنبه , 5 دی 1394 - 1:08

بهترین فرمانده سپاه رشت و بهترین فرماندار رشت

رفتن به نوار ابزار