کد خبر : 64516
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

دبیر ستاد انتخابات گیلان:

ثبت نام ۵۴۷۹ داوطلب در انتخابات شوراهای روستا در گیلان

ثبت نام ۵۴۷۹ داوطلب در انتخابات شوراهای روستا در گیلان

دبیر ستاد انتخابات گیلان با اشاره به ثبت نام پنج هزار و ۴۷۹ داوطلب در انتخابات شوراهای روستادر استان، گفت: ۵۰ درصد ثبت نام ها غیر حضوری انجام شده است.

به گزارش گیلانستان، مجید هاشم پور با اشاره به گذشت پنج روز از زمان ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای روستا، اظهار کرد: در این مدت پنج هزار و ۴۷۹ نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه داوطلبان می‌توانست از سه روش غیر حضوری و یک روش حضوری برای ثبت نام استفاده کنند، گفت: بر اساس آخرین آمارها دو هزار و ۷۵۴ نفر معادل بیش از ۵۰ درصد به صورت غیرحضوری و دو هزار و ۷۲۵ نفر به صورت حضوری ثبت نام کردند.

هاشم پور با اشاره به جنسیت داوطلبان ثبت نام شده طی روزهای گذشته، افزود: ۹۳ درصد از ثبت نام کنندگان معادل پنج هزار و ۱۰۹ نفر مرد و هفت درصد معادل ۱۷۰ نفر از ثبت نام کنندگان زن هستند.

وی با بیان اینکه یکشنبه آخرین مهلت ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها است، تأکید کرد: افرادی که قصد ثبت نام در این دوره از انتخابات را دارند ثبت نام خود را به روزها و ساعات پایانی موکول نکنند.

دبیر ستاد انتخابات گیلان در ادامه گفت: علاوه بر روش‌های غیر حضوری داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام به ۴۴ بخشداری گیلان نیز مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها از ۱۹ فروردین در هیأت‌های اجرایی شروع و تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد، اضافه کرد: بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها هم فردا در هیأت‌های اجرایی پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار