کد خبر : 84228
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 آذر 1401- 15: 18

جابجایی بالغ بر ۲ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان

جابجایی بالغ بر ۲ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از جابجایی دو میلیون و ۳۸۰ هزار مسافر از گیلان طی هشت ماهه امسال خبر داد و گفت: ۴۵۳ هزار و ۴۲۱ سفر توسط ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر استان انجام شده است.

به گزارش گیلانستان به نقل از ایسنا، غلامعلی نیک فهم در گفت وگویی با اشاره به فعالیت ناوگان عمومی استان گیلان، اظهار کرد: طی هشت ماهه نخست امسال دو میلیون و ۳۸۰ هزار و ۹۰۲ مسافر از استان جابجا شدند.

 

وی در خصوص ارائه خدمات حمل و نقل مسافر، افزود: تعداد ۱۴۹ شرکت حمل و نقل مسافربری برون شهری با ۱۳۶ دستگاه اتوبوس، ۶۶۴ مینی بوس و ۱۹۲۸ دستگاه سواری کرایه در استان فعالیت دارند.

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: براساس اطلاعات دریافتی از صورت وضعیت های دریافتی از شرکت های حمل و نقل مسافر استان از ابتدای سال جاری تا پایان آبان، ۴۵۳ هزار و ۴۲۱ سفر توسط ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر استان انجام شده است.

 

نیک فهم، نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را از وظایف مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برشمرد و گفت: به جهت ارتقاء ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی به طور مستمر در محور های استان اجرا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مسافران می توانند با تماس با سامانه ۱۴۱ پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود را در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان اعلام کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار