کد خبر : 36383
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398- 10: 17

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد:

جابجایی بالغ بر ۵ میلیون مسافر با ناوگان عمومی گیلان در سال گذشته

جابجایی بالغ بر ۵ میلیون مسافر با ناوگان عمومی گیلان در سال گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در سال گذشته پنج ميليون و ۵۰ هزار و ۹۷۳ نفر مسافر طی ۷۵۸ هزار و ۸۰۴ سفر به مقاصد داخل و خارج استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی عزيمت کردند.

به گزارش گیلانستان محمدرضا نازک کار با اشاره به آمار جابجایی مسافران استان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: در سال گذشته پنج ميليون و ۵۰ هزار و ۹۷۳ نفر مسافر طی ۷۵۸ هزار و ۸۰۴ سفر به مقاصد داخل و خارج استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی عزيمت کردند.

وی افزود: از اين تعداد سه میلیون و ۳۷۲ هزار و ۷۰۸ نفر مسافر در قالب سفر درون استانی و تعداد یک میلیون و ۶۷۸ هزار و ۲۶۵ نفر در قالب سفر برون استانی جابجا شده اند.

مديركل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان گیلان اضافه کرد: از كل سفرهای انجام يافته ۱۰۵ هزار و ۳۴ سفر توسط اتوبوس و ۶۵۳ هزار و ۷۷۰ سفر توسط مينی بوس و سواری و بقیه به صورت دربستی بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: طی مدت مذکور به ترتيب شهرستان های رشت با جابجایی دو میلیون و ۷۷۱ هزار و هفت نفر مسافر، انزلی با  ۴۷۷ هزار و ۴۴۳ نفر مسافر و لاهيجان با ۳۱۱ هزار و ۳۹۲ نفر مسافر بالاترين آمار جابجای را به خود اختصاص دادند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای خدمات بخش حمل و نقل و دسترسی سريع مسافران به مراكز تهيه بليط به ويژه از طريق اينترنت در سال گذشته بالغ بر دو میلیون نفر اقدام به تهيه بليط کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان یادآور شد: بررسی آمارهای پیش فروش اینترنتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز حاکی از رشد ۲۷ درصد بوده است.


انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار