کد خبر : 34111
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اسفند 1397- 30: 16

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان:

جامعه امروز نیازمند نشاط و امیدآفرینی است

جامعه امروز نیازمند نشاط و امیدآفرینی است

زارع با اشاره به برخی سیاه‌نمایی‌ها در جامعه امروز گفت: جامعه امروز نیازمند نشاط و امیدآفرینی است.

«ارسلان زارع» امروز (پنج‌شنبه،۲ اسفند) در جلسه شورای هماهنگی ایثارگران گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان گفت: در طول تاریخ حیات بشر جنگ‌های زیادی با انگیزه‌ها و دلایل مختلف رخ داده ولی آنچه در تاریخ ماندگار شده و به نیکی از آن یاد می‌شود، نبردهایی است که در راه حق، حقیقت، عدالت و آزادی رخ داده است.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه در جوامع مختلف برخی واژه‌ها دارای قداست خاصی است افزود: واژه شهید از مهم‌ترین واژه‌ها در کشور ماست که مورد تکریم و احترام همه مردم جامعه قرار دارد.

وی شهادت را اوج سعادت هر انسانی دانست و بیان کرد: شهدا برای آرمان‌های انقلاب، یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جانفشانی کردند و توسعه امروز کشور مدیون تلاش‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به وظایف تعریف شده برای تکریم ایثارگران گفت: در همه دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی طبق قانون و بر اساس نگاهی که خدمت‌گزاران و مدیران دولت و نظام برای تکریم ایثارگران دارند، وظایفی تعریف شده است.

وی در ادامه اشتغال را از دغدغه‌های امروز جامعه دانست و ابراز کرد: تامین این مطالبه به‌تنهایی از عهده دولت خارج است و باید همه ارکان جامعه در این مسیر همراه و همگام باشند.

زارع تصریح کرد: در این راستا باید با بستر‌سازی و تسهیل امور از مجوزها و ظرفیت‌هایی که قانون برای جامعه ایثارگری ایجاد کرده، نهایت بهره را گیریم.

وی با اشاره به برخی سیاه‌نمایی‌ها در جامعه امروز تاکید کرد: جامعه امروز نیازمند نشاط و امیدآفرینی است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار