کد خبر : 59857
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

سرهنگ «الیاس کوثری»

جانشین جدید فرماندهی سپاه قدس گیلان معرفی شد

جانشین جدید فرماندهی سپاه قدس گیلان معرفی شد

سرهنگ پاسدار «الیاس کوثری» در مراسمی به عنوان جانشین جدید فرماندهی سپاه قدس گیلان معرفی شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار «الیاس کوثری» صبح پنج شنبه در مراسمی که با حضور فرمانده سپاه گیلان و جمعی از فرماندهان نواحی برگزار شد، به عنوان جانشین جدید فرماندهی سپاه قدس گیلان معرفی شد.

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه سرهنگ «علی توشه» همواره برای نظام منشأ خیر بودند، بیان کرد: عملکرد ایشان در سپاه گیلان جز اخلاص و دلسوزی و اطاعت از سلسله مراتب و عشق به امام و شهدا نبود.

وی با اشاره به اینکه یکی از فرماندهان نواحی در لنگرود به عنوان جانشین سپاه گیلان انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: سرهنگ «الیاس کوثری» از فرماندهان متعهد و دلسوز به آرمان‌های انقلاب بوده که در درک مأموریت‌ها فوق‌العاده مؤثر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سرهنگ کوثری امید و آینده سپاه استان است، اظهار کرد: امیدواریم نسل جوان‌تر سپاه مأموریت‌ها را به خوبی انجام دهند.

ظرفیت استفاده از ظرفیت‌های خوب سپاه قدس گیلان

سرهنگ علی توشه نیز در این مراسم نوع مدیریت بی‌بدیل فرمانده سپاه در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهره‌گیری از فرصت‌ها باید مورد توجه باشد و از ظرفیت فرماندهان بی‌نظیر سپاه به خوبی استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور تصریح کرد: جا برای کار کردن در استان زیاد است و امیدواریم که با همکاری سایرین بتوانیم به اهداف برسیم.

گفتنی است؛ پیش از این سرهنگ «علی توشه» جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان بود که قرار است از این پس به عنوان رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور فعالیت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار