کد خبر : 45845
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دی 1398- 01: 11

مربی تیم وزنه‌برداری گیلان:

جای خالی گیلانی‌ها در جام فجر/ لنگرود قطب وزنه‌برداری استان است

جای خالی گیلانی‌ها در جام فجر/ لنگرود قطب وزنه‌برداری استان است

مربی تیم وزنه‌برداری گیلان با بیان اینکه وزنه‌برداران گیلانی در جام فجر حضور پیدا نمی‌کنند، گفت: تیم گیلان با حضور دو شرکت‌کننده در رقابت‌های انتخابی تیم ملی موفق به کسب دو مقام قهرمانی شده و عیار خود را به رخ کشید.

به گزارش گیلانستان حسین پورشعبان با اشاره به کسب دو مقام قهرمانی وزنه‌برداران گیلانی در مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگ‌سالان کشور دومین دوره یادواره استاد بهمن مطلق با حضور ورزشکاران زبده کشورمان در اهواز برگزار شد و تیم گیلان با دو ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرد.

وی با اشاره به رقابت محمد اصغرنژاد در دسته ۵۵ کیلوگرم و محمد نیری در دسته ۸۱ کیلوگرم تصریح کرد: اصغرنژاد با ثبت وزنه ۹۵ کیلوگرم در یک‌ضرب، ۱۰۸ کیلوگرم در دوضرب و مجموع ۲۰۳ کیلوگرم و نیری با ثبت وزنه ۱۴۰ کیلوگرمی در یک‌ضرب، ۱۸۲ کیلوگرمی در دوضرب و مجموع ۳۲۲ به مقام قهرمانی رسیدند.

مربی تیم گیلان در مسابقات انتخابی تیم ملی با اذعان به پتانسیل بالای وزنه‌برداری استان افزود: به دلیل بودجه محدود با نفرات کمی در مسابقات کشوری شرکت کردیم، ورزشکاران گیلانی در این مسابقات با حمایت هیئت وزنه‌برداری گیلان و شهرداری لنگرود حضور پیدا کردند.

پورشعبان سطح مسابقات انتخابی تیم ملی را بالا دانست و گفت: ورزشکاران زبده‌ای در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند و این موضوع حاکی از اقدام بزرگ دو وزنه‌بردار گیلانی در کسب مقام قهرمانی است؛ وزنه‌برداری استان از ظرفیت بالایی برخوردار است و شهرستان لنگرود نیز یکی از قطب‌های وزنه‌برداری استان است.

وی از تلاش مسؤولین گیلانی برای حضور وزنه‌برداران استان در جام بین‌المللی فجر خبر داد و گفت: علی‌رغم آمادگی بالای وزنه‌برداران گیلانی، نامی از ورزشکاران گیلانی برای حضور در جام بین‌المللی فجر به میزبانی رشت دیده نمی‌شود؛ مسؤولین فدراسیون با توجه به میزبانی استان گیلان بهتر است با حضور نخبگان وزنه‌برداری گیلان در این مسابقات بین‌المللی موافقت کنند.

سرپرست تیم وزنه‌برداری گیلان خواهان حمایت همه‌جانبه مسؤولین استان از وزنه‌برداران گیلانی شد و افزود: بهترین رتبه یک گیلانی توسط اصغر ابراهیمی در المپیک رقم خورده و مقام چهارمی این آوردگاه بزرگ کسب‌شده است؛ با حمایت همه‌جانبه مسؤولین در آینده نزدیک می‌توانیم در رقابت‌های بین‌المللی نظیر مسابقات جهانی و حتی المپیک در رشته وزنه‌برداری کسب مدال کنیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار