کد خبر : 11093
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1396- 47: 9

جبهه مردمی نیروهای انقلاب مدافع ارزشها و منافع ملی است/ مدیریت جهادی و روحیه انقلابی در مدیران دولتی وجود ندارد

جبهه مردمی نیروهای انقلاب مدافع ارزشها و منافع ملی است/ مدیریت جهادی و روحیه انقلابی در مدیران دولتی وجود ندارد

نماینده اسبق مردم رشت با بیان اینکه مدیریت جهادی در مدیران دولتی وجود ندارد، گفت: جبهه مردمی مدافع ارزشها و منافع ملی است.

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده در گفتگویی، به اعلام حمایت انقلابیون از تشکیلات ارزشی اشاره کرد و اظهار داشت: هر تشکل و ساختار و تشکیلاتی که در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت کند مورد حمایت نیروهای انقلاب است و جبهه ارزشی و انقلابی از آن حمایت می کنند.

وی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را از ساختارهای دوستدار انقلاب برشمرد و افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز از جمله ساختارهایی است که در راستای ارزشهای انقلاب اسلامی ایران حرکت می کند.

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب را از نیروهای متدین انقلابی نام برد و گفت: افراد و چهره هایی که در آن قرار دارند، انقلابی و متدین هستند که ما هم برای پیروزی این جبهه آرزوی موفقیت داریم.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه ما برای همه ی دوستداران نظام آرزوی موفقیت داریم، اظهار کرد: انتظار داریم که فعالان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که از آنها بعنوان مدافعان ارزش های انقلاب یاد می شود، منافع ملی و انقلابی را در کنار ارزشهای اسلامی حفظ کند و پیروی محض از مقام معظم رهبری و منویات معظم له داشته باشند.

آقازاده با تاکید بر این نکته که رئیس جهور آینده باید روحیه انقلابی داشته باشد، متذکر شد: رئیس جمهوری که از جبهه مردمی نیروهای انقلاب تعیین می شود باید مبانی اعتقادی جمهوری اسلامی را داشته باشد و روحیه انقلابی آن زبان زد همگان باشد.

وی با ابراز تاسف درباره کمبود روحیه انقلابی در زمان کنونی در مدیران دولتی گفت: اکنون آن چیزی که بعنوان کمبود در جامعه احساس می شود، فقدان روحیه جهادی و انقلابی است و اکنون باید با ابراز تاسف بیان کرد که روحیه انقلابی را کم داریم.

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه شایسته سالاری از دیگر انتظارات مردم از رئیس جمهور آینده است، خاطرشان کرد: رئیس جمهور آینده که قرار است جبهه مردمی نیروهای انقلاب به مردم معرفی کند باید بتواند مدیریت شایسته سالارانه را در جامعه حاکم کند.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب باید در راستای اجرای عدالت اجتماعی پیش برود و ضد ظلم و فساد، جاه طلبی و زیاده خواهی و باند بازی باشد، تاکید کرد: موارد  مذکور حداقل انتظارهای مردم از بخش های حکومتی جمهوری اسلامی از جمله جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است./۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار