کد خبر : 31521
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

جذب غیرقانونی اعضای هیأت علمی ضعف دانشگاه علوم پزشکی گیلان است

جذب غیرقانونی اعضای هیأت علمی ضعف دانشگاه علوم پزشکی گیلان است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جذب غیرقانونی پزشکان در بیمارستان حشمت گفت: جذب غیرقانونی اعضای هیئت‌علمی از ضعف دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

به گزارش گیلانستان محمدحسین قربانی صبح امروز درباره جذب غیرقانونی اعضای هیئت‌علمی در بیمارستان قلب دکتر حشمت رشت اظهار کرد: جذب غیرقانونی اعضای هیئت‌علمی از ضعف دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

وی بر لزوم اصلاح و تغییر رویکرد این دانشگاه در آموزش و درمان تأکید کرد و افزود: این دانشگاه باید در مدیریت، نظارت و تدبیر با همکاری رئیس، معاونین و اساتید همراه باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضعف‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر هیچ‌کس پوشیده نیست گفت: امروزه ضعف در دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر همه دستگاه‌های نظارتی و سازمان بازرسی مشهود است.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضعف‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی گیلان منحصراً در بیمارستان قلب دکتر حشمت خلاصه نمی‌شود خاطرنشان کرد: تمامی بیمارستان‌های استان شرایطی یکسان با بیمارستان قلب دکتر حشمت رشت دارند.

قربانی با تأکید بر ضرورت ساماندهی قانونی اعضای هیئت‌علمی و ارائه خدمت به مردم تصریح کرد: علیرغم اینکه قاطبه پزشکان ما در کنار کمبود نیرو در حال زحمت کشیدن هستند اما انتظار ما این است که پزشکان در چارچوب قانون حاضر شوند و به مردم خدمت کند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار