کد خبر : 46086
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

جذب لژیونر اسبق، پایان نقل و انتقالات زمستانی ملوان/ شادکام به سپیدرود پیوست

جذب لژیونر اسبق، پایان نقل و انتقالات زمستانی ملوان/ شادکام به سپیدرود پیوست

جذب لژیونر اسبق، پایان نقل و انتقالات زمستانی ملوان/ شادکام به سپیدرود پیوست

به گزارش گیلانستان تحرک گسترده دو تیم فوتبال ملوان انزلی و سپیدرود در بازار نقل و انتقالات زمستانی با جذب سیامک کوروشی و محمد شادکام به اوج رسید.

صید لژیونر اسبق، حسن ختام نقل و انتقالات ملوان

تیم فوتبال ملوان انزلی پس از جذب بازیکنان شاخصی نظیر محمدرضا نقدی پور، مقداد اکبرخواه، محمد حسین‌پور، میثم شاه‌مکوندزاده و مجتبی رمضانی سراغ مدافعی باسابقه حضور در رقابت‌های لیگ برتر رفتند.

سیامک کوروشی با تائید محمد احمدزاده پس از مذاکره با مدیران باشگاه ملوان انزلی با عقد قراردادی شش ماهه به عضویت قوهای سپید درآمد و این تیم را رقابت‌های لیگ یک همراهی می‌کند؛ وی سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، ملوان انزلی، سایپا تهران، فولاد خوزستان و المعیذر قطر را در کارنامه ورزشی خود دارد.

آرمین انبساطی به‌عنوان آخرین هدف نقل و انتقالاتی از رده‌های پایه باشگاه ملوان به لیست بزرگ‌سالان این تیم اضافه‌شده است؛ پرونده نقل و انتقالات زمستانی باشگاه ملوان با اضافه شدن هفت بازیکن به لیست بزرگ‌سالان برای ادامه مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بسته شد.

شادکام چهارمین صید سپیدرود در بازار زمستانی

تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از جذب فرزاد محمدی، ابوالفضل قربانی و میثم کریمی موفق شد محمد شادکام را نیز به عقد قرارداد سرخ‌های شهر باران درآورد؛ بازیکنی که دو فصل پیش تا آستانه حضور در سپیدرود قرار داست ولی به دلیل مشکلات مالکیتی از حضور در این تیم سرباز زد.

شادکام سابقه بازی در تیم‌های گل گهر سیرجان، پارسه تهران، صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان را در کارنامه ورزشی خود داشته و نیم‌فصل نخست در تیم گل ریحان البرز توپ زده است.

امید سامکن، ایمان شوریابی، محمدرضا زینال خیری، امیر تیزرو، میثم فردوسی، مهدی اسلامی و میلاد تولایی در نیم‌فصل نخست از جمع سرخ‌های شهر باران جدا شدند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار