کد خبر : 84819
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401- 15: 13

مدیر صنایع پوشش ایران خبر داد

جذب نیرو در شرکت صنایع پوشش ایران/ زمان ثبت‌نام داوطلبان تمدید شد

جذب نیرو در شرکت صنایع پوشش ایران/ زمان ثبت‌نام داوطلبان تمدید شد

ثبت‌نام جذب نیرو در شرکت صنایع پوشش ایران تا سه شنبه، ششم دی ‌ماه تمدید شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس «hrtc.ir»  اقدام به ثبت‌نام در آزمون استخدامی صنایع پوشش ایران در رشت کنند.

به گزارش گیلانستان، کبری مهرورز در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه صنایع پوشش ایران به ‌منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز، از افراد واجد شرایط (بومی شهرستان‌های رشت و حومه، بندر انزلی، صومعه سرا، فومن، خمام، شفت و آستانه اشرفیه) به‌صورت نیروی قرارداد معین دعوت به همکاری می‌کند، از تمدید مهلت فراخوان جذب این شرکت در رشت خبر داد.

 

مدیر صنایع پوشش ایران در رشت اظهار کرد: با توجه به درخواست های متعدد و به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا روز شنبه، بیست و ششم آذرماه برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا سه شنبه، ششم دی ‌ماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان مسئول برگزاری آزمون به کارگیری نیروی انسانی شرکت صنایع پوشش ایران است و آزمون فوق در تاریخ ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

 

مدیر صنایع پوشش ایران در رشت تصریح کرد: ضرورت دارد داوطلبان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و با فراهم کردن اطلاعات و مدارک مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس «hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

 

وی نگهبانی، کارگر در دو رشته(برق و مکانیک)، تکنسین برق، تکنسین مکانیک، نساج، تکنسین نساجی، مهندس برق، کارشناس برنامه ریزی تولید، آزمایشگاه، مهندس نساجی، مهندس کامپیوتر، حسابدار، مهندس مکانیک، کارگر ساده و نیروی خدماتی را ۱۶ عنوان شغلی مورد نیاز از مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس برای جذب نیرو برشمرد.

 

مهرورز در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۲۸ نیرو براساس پذیرفته شدگان آزمون جذب خواهند شد که شامل ۱۰۸ نفر مرد و ۲۰ نفر زن خواهند بود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار