کد خبر : 21629
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1396- 46: 17

جریان ضدانقلاب همیشه منافع ملت ایران را به نفع خود مصادره می‌کند/ مردم معترض صدای فتنه گرانِ وطن‌فروش دوشادوش خود را خفه کنند

جریان ضدانقلاب همیشه منافع ملت ایران را به نفع خود مصادره می‌کند/ مردم معترض صدای فتنه گرانِ وطن‌فروش دوشادوش خود را خفه کنند

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جریان ضدانقلاب همیشه منافع ملت ایران را به نفع خود مصادره می‌کند، گفت: مردم معترض از وضعیت بد اقتصاد، خودشان صدای فتنه گرانِ وطن‌فروش دوشادوش خود را خفه کنند.

به گزارش گیلانستان، حسن خسته بند با اشاره به تجمعات عده‌ای از مردم در پی نارضایتی‌های اقتصادی در کشور اظهار کرد: اعتراضات اجتماعی اخیر همچون سایر اعتراضات اجتماعی کشورها یک امر طبیعی است و بیانگر استقرار دموکراسی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورها در پی نارضایتی‌های اقتصادی و اجتماعی دست به اعتراضات می‌زنند تا سیاست‌های کشور را به نفع خود تغییر دهند، افزود: ابراز رأی مردم در خیابان‌ها و ابلاغ عدم رضایتشان از وضعیت موجود بیانگر بلوغ سیاسی‌شان است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به غالب شدن احساسات و هیجانات به برخی از مردم در پی اعتراضات اجتماعی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از تجمعات در کشور با هدایت مستقیم تکفیری‌ها، استکبار جهانی، سعودی‌ها، منافقین و عناصر ضدانقلاب در کشور رقم خورده است.

خسته بند با اشاره به سوءاستفاده دشمنان از ابراز نارضایتی به‌حق مردم در زمینه اقتصادی افزود: متأسفانه همیشه جریان ضدانقلاب منافع ملت ایران را به نفع خود مصادره می‌کند و این بار نیز سعی در تبدیل مطالبه به‌حق مردم به اغتشاش و آشوب را داشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه آمریکا در آخرین تصمیمات خود مانع از ورود ایرانیان به کشورش بود اما در این فضای به وجود آمده از اغتشاش‌گران و آشوب‌طلبان حمایت کرده و دایه مهربان‌تر از مادر شده، تصریح کرد: تا دیروز دولت استکباری آمریکا مانع از دیدار ایرانیان با خانواده‌های خود در آمریکا بود که این نوع رفتار در هیچ جای دنیا نمونه ندارد اما اکنون ترامپ با تغییر مواضع ۱۸۰ درجه از منافع ایرانیان و حقوقشان دفاع می‌کند.

نماینده مردم بندرانزلی در خانه ملت با اعلام اینکه برخی‌ها در داخل کشور به آمریکا و هم‌پیمانانشان در دنیا چراغ سبز نشان می‌دهند، گفت: برخی از فتنه گران که شهره به وطن‌فروشی و خائن به ملت ایران هستند، هنوز به بلوغ سیاسی دست نیافته‌اند و دل درگرو خارج نشینان دارند و دوشادوش مردم معترض از وضعیت بد اقتصادی هستند که باید شناسایی شوند تا مردم معترض اقتصادی صداهایشان را خفه کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های امنیتی باید با شدت و قوت بیشتری با فتنه گران رفتار کند، افزود: هرگونه فتنه‌انگیزی را مردم در هر نقطه از کشور محکوم می‌کنند و هیچ‌گاه مردم اجازه سوءاستفاده به فتنه گران را نخواهند داد./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار