کد خبر : 5934
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395- 23: 8

جریان فتنه گیلان خواهان دوقطبی سازی نهادهای انقلابی و دولت هستند/ استاندار در نیروهایش تجدید نظر کند

جریان فتنه گیلان خواهان دوقطبی سازی نهادهای انقلابی و دولت هستند/ استاندار در نیروهایش تجدید نظر کند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: جریان فتنه با راهبرد جدید در حال دو قطبی‌سازی نیروهای انقلابی و دولت در گیلان است.

به گزارش گیلانستان، روح‌الله پوراسماعیلی در گفت‌وگویی به برخی تحرکات و برگزاری جلسات علیه نیروهای انقلابی در گیلان اشاره کرد.

وی اظهار کرد: جریان فتنه پس از آنکه در پیاده‌سازی دو قطبی دولت دهم و یازدهم برای ایجاد فضای التهاب با تدبیر داهیانه رهبر معظم انقلاب ناکام ماند، اکنون درصدد ایجاد دو قطبی سپاه‌ ـ دولت در گیلان است.

این کارشناس افزود: بیشتر عناصر جریان فتنه در استان که مانند بقیه نقاط کشور از مهره‌های افراطی و تندرو جریان اصلاحات هستند و نقش بارزی در هدایت و سازماندهی آشوب‌های خیابانی در قضایای فتنه ۸۸ داشتند پس از روی‌گردانی مردم از اقدام‌های هنجارشکنانه آنها دریافته‌اند که برای ادامه فعالیت خود و حضور در فضای سیاسی کشور و استان چاره‌ای به جز ایجاد جو روانی کاذب و التهاب‌زا در جامعه ندارند.

وی ادامه داد: رویه مذکور را با ظاهری فریبنده به‌گونه‌ای که خود را معتقد به آرامش و فضای باز سیاسی و تعامل با تمام احزاب و گروه‌ها دانسته‌اند و اینکه خود را نیز پیرو فرمایش‌های مقام معظم رهبری و آرمان شهدا می‌دانند، نمایش می‌دهند.

به گفته کارشناس مسائل سیاسی، گروه مذکور حتی پا را از این فراتر گذاشته و دیگران را توصیه به عدم مصادره ارزش‌های شهدا می‌کنند.

وی ادعای «باز بودن در اتاق کارمان به‌روی همه» را برای فریب افکار عمومی دانست و گفت: این ادعا برای آن است که بگویند ببینید ما چگونه با تمام جریان‌ها تعامل داریم.

پوراسماعیلی اضافه کرد: جریان همگرای انقلاب اسلامی متشکل از تمام سلیقه‌ها و جناح‌های سیاسی وفادار به مبانی انقلاب، هوشیارتر از آن هستند که فریفته اینگونه صحنه‌سازی‌ها شوند.

وی افزود: این افراد از صحبت علیه سپاه و بسیج در محافل و جلسات حزبی برای ایجاد دوقطبی دولت‌ـ‌ سپاه نیز طرفی نمی‌بندند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: سپاه با هوشیاری و رصد کامل صحنه و جریانات سیاسی به‌ویژه در گیلان، همیشه در کنار دولت آماده هرگونه مساعدت با استفاده از تمام توان و ظرفیت خود به‌ویژه در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است.

به گفته وی، دولت می‌تواند از این ظرفیت گرانسنگ برای پیشرفت امور اجرایی استفاده بهتر و بیشتری کند.

پوراسماعیلی خاطرنشان کرد: صحنه فتنه ۸۸ نشان داد که این حضرات چگونه در موعد مقرر نقاب از چهره به اصطلاح پرتعامل خود برداشته و در تندروی و افراطی‌گری و زیرپا گذاشتن ارزش‌های انقلاب و شهدا، گوی سبقت را از هر چه دیکتاتور و ضد انقلاب می‌ربایند.

وی گفت: حضور چنین افرادی در برخی از پست‌های اجرایی و مدیریتی با وجود هشدارهای چندین باره مقام معظم رهبری به دولت در عدم استفاده از عناصر فتنه ۸۸ هزینه‌های سنگینی را برای دولت به همراه دارد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه عناصر مذکور برای ادامه حیات سیاسی خود به این دولت از هیچ چیز ابایی ندارند، متذکر شد: بهتر است آقای استاندار گیلان در استفاده از این عناصر تجدید نظر جدی داشته باشد زیرا فردا قطعاً دیر خواهد بود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار