کد خبر : 82433
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آبان 1401- 53: 20

جریمه یک میلیاردی برای لنت ترمز قاچاق در رشت

جریمه یک میلیاردی برای لنت ترمز قاچاق در رشت

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از کشف محتکر لنت ترمز در شهر رشت خبر داد و گفت: مامورین پلیس آگاهی استان طی بازرسی از یک انبار تخلیه بار واقع در رشت مقادیر متنابهی لنت ترمز قاچاق کشف و صاحب انبار به جریمه یک میلیارد ریالی محکوم ‌شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، مرتضی امینی امروز در جمع خبرنگاران با اینکه تعزیرات حکومتی در راستای کاهش التهاب در بازار از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: در شرایط سخت اقتصادی همواره عده‌ای سودجو در شود سوء استفاده از بازار هستند تا با احتکار و گرانفروشی بتوانند سود بیشتری را کسب کنند.

 

وی از کشف محتکر لنت ترمز در شهر رشت خبر داد و گفت: در چند روز گذشته گزارشی مبنی بر احتکار در انبار لنت ترمز به دست نیروی انتظامی و سازمان تعزبرات حکومتی رسید که مامورین پلیس آگاهی استان طی بازرسی از یک انبار تخلیه بار واقع در رشت مقادیر متنابهی لنت ترمز قاچاق کشف کرده و پس از تهیه صورت جلسه گزارش مزبور به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با اشاره به جریمه یک میلیارد ریالی صاحب انبار تخلیه‌بار لنت ترمز بیان کرد: در همین راستا پرونده در دستور کار یکی از شعب این اداره کل قرار گرفت که پس از احضار متهم و استماع دفاعیات بلاوجه وی ، شعبه اتهام انتسابی را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به مجازات نقدی یک میلیارد ریال محکوم شد.

 

امینی با تأکید بر ادامه دار بودن برخورد با برهم زنندگان بازار اقتصادی در هر سطح و جایگاهی افزود: سازمان تعزبرات با همکاری دیگر نهادهای نظارتی با تمام توان در خدمت مردم بوده و با محتکرین به شدت برخورد می‌کند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار