کد خبر : 82626
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401- 20: 20

جریمه یک میلیارد ریالی یک‌واحد صنفی در رشت

جریمه یک میلیارد ریالی یک‌واحد صنفی در رشت

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از شناسایی یک‌واحد صنفی متخلف در حوزه قاچاق کالا خبر داد و گفت: پس از احضار متهم و استماع دفاعیات بلاوجه وی، شعبه اتهام انتسابی را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به مجازات یک میلیارد و ۶۱۴ میلیون تومانی محکوم شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، مرتضی امینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با قاچاق، احتکار و گرانفروشی سرلوحه امور در سازمان تعزیرات حکومتی است، اظهار کرد: احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالا به یک معضل در کشور مبدل شده لذا به این منظور سازمان تعزیرات حکومتی با هرگونه تخلف در این حوزه به شدت برخورد می‌کند.

 

وی با اشاره به بازرسی‌های مداوم مامورین تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی مختلف گفت: بازرسی تعزیرات حکومتی گیلان به طور مداوم و مستمر از واحدهای تولیدی و صنفی مختلف در استان سرکشی کرده و با هرگونه گرانفروشی، احتکار و یا قاچاق مبارزه می‌کنند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از شناسایی یک‌واحد صنفی متخلف در حوزه قاچاق کالا خبر داد و افزود: بازرسین اداره صمت استان، طی بازرسی از یک واحد صنفی واقع در رشت موفق به کشف مقادیر متنابهی کالای قاچاق شدند که پس از تهیه صورت‌جلسه، گزارش مزبور به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

امینی با اشاره به جریمه یک میلیارد ریالی یک واحد صنفی کولر گازی بیان کرد: در همین راستا پرونده در دستور کار یکی از شعب این اداره کل قرار گرفت که پس از احضار متهم و استماع دفاعیات بلاوجه وی، شعبه اتهام انتسابی را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به مجازات یک میلیارد و ۶۱۴ میلیون تومانی محکوم شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار