کد خبر : 81773
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مهر 1401- 10: 10

جریمه ۲۸ میلیارد تومانی یک شرکت بازرگانی در گیلان

جریمه ۲۸ میلیارد تومانی یک شرکت بازرگانی در گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به محکومیت یک‌ شرکت بازرگانی به علت‌ عدم تعهدات ارزی خود گفت: این فرد به تعزیرات حکومتی گیلان احضار و تحقیقاتی پیرامون پرونده انجام شد که نهایتا تخلف متهم در عدم ایفای تعهدات ارزی محرز و به استرداد ۲۸ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۴۳۰ هزار تومانی محکوم شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، مرتضی امینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان تعزیرات از هیچ تلاشی در راستای مبارزه با فساد دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: مبارزه با فساد و نظارت بر صنوف مختلف یکی از اهداف سازمان تعزیرات بوده و در راه تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

وی با اشاره به محکومیت یک‌ شرکت بازرگانی به علت‌ عدم تعهدات ارزی خود گفت: یک شرکت بازرگانی که مبلغ بیش از ۹۸ هزار و ۱۶۷ دلار را به منظور واردات کالا به کشور دریافت کرده بود، به علت‌ عدم ایفای تعهدات ارزی محکوم شد.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان یکی از دلایل محکومیت شرکت بازرگانی متخلف را عدم واردات کالای مورد نظر دانست و افزود: یکی از بانک‌های استان که تامین کننده ارز این شرکت بود، طی شکایتی اعلام کرده که شرکت مذکور علی رغم دریافت ارز دولتی، به تعهد خود در این خصوص عمل نکرده و طبق گزارش گمرک هیچ کالایی را وارد کشور نکرده است.

 

امینی با اشاره به رسیدگی به پرونده این شرکت در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی استان بیان کرد: این فرد به تعزیرات حکومتی گیلان احضار و تحقیقاتی پیرامون پرونده انجام شد که نهایتا تخلف متهم در عدم ایفای تعهدات ارزی محرز و به استرداد ۲۸ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۴۳۰ هزار تومانی محکوم شد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار