کد خبر : 82619
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401- 16: 20

جزئیات مراسم تشییع دومین شهید مدافع امنیت گیلان

جزئیات مراسم تشییع دومین شهید مدافع امنیت گیلان

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به شهادت دومین نیروی بسیجی مدافع امنیت در استان گیلان گفت: آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۱۰ صبح فردا از مقابل سپاه ناحیه لاهیجان تشییع و در لاهیجان تدفین می‌شود.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، سرهنگ احمدرضا منشوری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای بسیجی همواره خود را حافظ تأمین امنیت جامعه در برهه‌های مختلف می‌دانند، اظهار کرد: بسیج و نیروهای بسیجی بدون هیچگونه چشم‌داشتی در تمامی بحران‌ها در کنار کردم بوده و در راه ایجاد امنیت در جامعه همواره از جان خود مایه گذاشته است.

 

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار بسیج در ایجاد امنیت استان گیلان در ۴۴ روز گذشته گفت: از اولین روز ایجاد آشوب در کشور، اغتشاشگران سعی در ایجاد ناامنی در این استان را داشتند اما نیروهای بسیجی به طور شبانه‌روزی در کنار مردم بوده و اجازه ناامنی به اغتشاشگران را نداده و در همین راه برخی‌ از بسیجیان شهید شدند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به شهادت دومین نیروی بسیجی مدافع امنیت در استان گیلان بیان کرد: شهید بسیجی‌ مدافع امنیت حمید پورنوروز که یکی از نیروهای مدافع حرم هم بود، در روز پنجشنبه با ضربات چاقو توسط عده‌ای از اغتشاشگران در شهر لاهیجان به درجه رفیع شهادت رسید.

 

منشوری از تشییع پیکر پاک شهید بسیجی‌ مدافع امنیت حمید پورنوروز در شهر لاهیجان خبر داد و افزود: آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۱۰ صبح فردا از مقابل سپاه ناحیه لاهیجان تشییع و در گلزار شهدای لاهیجان به خاک آرامیده می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار