کد خبر : 9275
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1395- 10: 20

جزئیات هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری در دهه فجر باید مشخص شود/ علت برگزاری جلسات غیرعلنی شورا

جزئیات هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری در دهه فجر باید مشخص شود/ علت برگزاری جلسات غیرعلنی شورا

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: به دلیل اینکه روزهای آخر سال را سپری میکنیم و یک سری لوایح جدید را باید بررسی دقیقی کنیم، برخی جلسات شورای شهر را می خواهیم غیرعلنی برگزار نمائیم.

مظفر نیکومنش در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به برگزاری جلسات غیر علنی اعضای شورای شهر رشت اظهار کرد: به دلیل اینکه روزهای آخر سال را سپری میکنیم و یک سری لوایح جدید را باید بررسی دقیقی کنیم، برخی جلسات شورای شهر را می خواهیم غیرعلنی برگزار نمائیم.

وی افزود: جهت مدیریت زمان و تسریع در کار، همانند جلسه امروز(یکشنبه)، قرار است برخی جلسات ما غیرعلنی باشد تا تصمیم گیری ها نیز سریع تر انجام گیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با شاره به جشن انقلابِ شهرداری در دهه فجر، خاظرنشان کرد: شهرداری هزینه هایی برای این هفته خرج کرده که ما اعضای شورا در جریان جزئیات آن نیستیم. روابط عمومی اعلام کرده که ۵۰۰میلیون تومان هزینه شده است، ما هم گفتیم در جلسات شورا باید توضیح بدهند تا بررسی کنیم که این مبلغ کجا هزینه شده است.

وی به بارش برف اخیر در شهر رشت اشاره کرد و گفت: عملکرد شهرداری در مرحله دوم برف بسیار خوب بود، حضور و آماده باش سازمانهای آتش نشانی، آرامستانها، حمل و نقل و … خیلی عالی بود و تقریبا رضایتمندی مردم را نیز به همراه داشت.

نیکومنش در ادامه تاکید کرد: همراهی و کمک رسانه های خبری شهر و استان در بحران برف را هم نباید نادیده گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار