کد خبر : 17565
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷

جشنواره بزرگ “عروسک قشنگ من” با موضوع حجاب در رشت

جشنواره بزرگ “عروسک قشنگ من” با موضوع حجاب در رشت

جشنواره عروسک های باحجاب از تاریخ 11 الی 15 شهریور در بوستان ملت رشت برگزار می شود.

فاطمه جهاندیده در گفتگو با گیلانستان اظهار کرد: گروه فرهنگی میثاق از فروردین سال 96 شروع به فعالیت کرده که به یاری خدا و شهدا عملکرد خوبی هم داشته است بیشتر فعالیت های این گروه برمبنا مناسبت های موجود در ماه است.

وی با بیان اینکه اولین کار گروه در میلاد حضرت علی و روز پدر استارت خورد افزود: پس از آن عید مبعث و روز میلاد امام حسین و چاپ پرچم در روز قدس با محوریت دفاع از مظلومان و اتحاد و سپس طرح اهدا پنجاه شاخه گل رز با محوریت عفاف و حجاب در روز جهانی حجاب به خواهران بدحجاب و بعد از ان اهدا پنجاه پاکت طراحی شده توسط گروه فرهنگی میثاق در همان روز عفاف و حجاب و پخش در طرح ولایت استانی بسیج دانش اموزی و بعد از ان گرفتن جشن روز دختر برای دردانه های شهیدان روحی و کوچک زاده در مکانی مفرح با اهدا هدایه های گوناگون و خرید کیک و شیرینی و در حرکت بعدی به مناسبت روز جهانی مسجد رفتن به مسجد حضرت فاطمه الزهرا واقع در نیرو دریایی و غبارروبی مسجد پرداختند.
مسئول گروه میثاق با توجه به اهمیت خانواده های شهدای مدافع حرم گفت: کار فرهنگی بعدی گروه میثاق اردو یک روزه برای خانواده های شهدای مدافع حرم با سرویس رفت و آمد به همراه صبحانه و ناهار و عصرانه و قایق سواری بوده است.

وی افزود: ویژه برنامه عید قربان و غدیر با برگزاری جشنواره بزرگ ((عروسک قشنگ من)) با موضوع حجاب برای عروسک ها در ذهن کودکان دختر و اهدای جوایز بسیار ارزنده است.
در این طرح، کودکان میتوانند عروسک های خود را با هر شکلی که میخواهند محجبه کنند و برای ما واقع در بوستان ملت، غرفه گروه فرهنگی میثاق واقع در تاریخ 11 تا 15 شهریور ماه 96 بیاورند.
جهاندیده در پایان سخنانش گفت: بین عروسک های دریافتی به ده عروسک با حجاب برتر وزیباتر جایزه داده میشود و بین ده عروسک برتر قرعه کشی صورت میگیرد و دو عروسک به حرم حضرت رقیه در سوریه اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محدثه چهارشنبه , 4 تیر 1399 - 11:16

قشنگ

رفتن به نوار ابزار