کد خبر : 9591
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

جشنواره ققنوس با ۴ اثر برگزیده در استان گیلان به پایان رسید

جشنواره ققنوس با ۴ اثر برگزیده در استان گیلان به پایان رسید

جشنواره فرهنگی، هنری دانشجویی ققنوس با ۴ اثر برگزیده راه یافته به جشنواره ملی ققنوس در گیلان به پایان رسید.

به گزارش گیلانستان، محمد مهدی شیاسی ظهر امروز در اختتامیه جشنواره ققنوس در رشت با اشاره به اینکه دومین جشنواره ققنوس امسال با رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته در گیلان برگزار شد اظهار داشت: سطح آثار دومین جشنواره ققنوس در گیلان سنگین‌تر از گذشته در استان برگزار شد.

دبیر جشنواره ققنوس در گیلان با تاکید بر اینکه سطح رضایتمندی‌ها از دومین جشنواره ققنوس در گیلان ارتقا یافته است افزود: استعدادیابی جوانان، زمینه سازی شکوفایی، آموزش و حمایت از دانشجویان هنرمند از اهداف این جشنواره بود.

شیاسی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از آذرماه امسال بوده و تلاش است برای جشنواره بعدی از فروردین سال آینده این فراخوان انجام شود خاطرنشان کرد: جشنواره فرهنگی، هنری و دانشجویی ققنوس در دو بخش موضوعی و دو سطح استانی و کشوری در گیلان برگزار شد.

وی زمان برگزاری جشنواره ققنوس را در گیلان هفتم الی 13 اسفند عنوان کرد و گفت: در مرحله بازخوانی 59 اثر، در مرحله باز بینی 41 اثر و در مرحله برگزاری 22 اثر در جشنواره ققنوس گیلان شرکت داده شد.

دبیر جشنواره ققنوس استان گیلان موضوعات آثار بخش‌های جشنواره را فیلم کوتاه، فیلم مستند، موسیقی، تئاتر صحنه‌ای و استند آپ کمدی عنوان کرد و افزود: آثار برگزیده جشنواره ققنوس گیلان در اردیبهشت ماه سال آینده برای رقابت در جشنواره ملی ارسال می‌شود.

شیاسی با تاکید بر اینکه 4 اثر از آثار  جشنواره فرهنگی، هنری و دانشجویی ققنوس در گیلان به جشنواره ملی ققنوس راه یافت بیان کرد: آثار مذکور برای رقابت در اردیهشت ماه سال 96 به تهران ارسال می‌شود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار