کد خبر : 24667
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1397- 42: 16

جشنواره مطبوعات با موضوع “حمایت از کالای ایرانی” در رشت برگزار می‌شود

جشنواره مطبوعات با موضوع “حمایت از کالای ایرانی” در رشت برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: جشنواره مطبوعات ابوذر با محوریت حمایت از کالای ایرانی در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، محسن جعفری ظهر امروز در نشست با جمعی از فعالان فضای مجازی استان گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی تحقق شعار سال را از دستگاه‌های اجرایی مطالبه کنند اظهار داشت: تشویق مردم به خرید کالاهای ایرانی در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه بسیج رسانه از رسانه‌های حامی کالای ایرانی حمایت می‌کند اعلام کرد: تولیدکنندگان می‌توانند با تولید کالای مرغوب و قیمت مناسب و مصرف‌کنندگان با خرید کالای ایرانی برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

جعفری با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان گیلان افزود: این جشنواره امسال با محوریت اصلی حمایت از کالای ایرانی و سایر محورهای اعلامی از سوی دبیرخانه دائمی جشنواره امسال در رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر حمایت و تشویق و معرفی خبرنگاران برتر رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی است تصریح کرد: برگزاری سه دوره جشنواره مطبوعات ابوذر در استان گیلان دارای برکات معنوی بسیاری بوده است.

جعفری با اشاره به اجرای بیش از ۳۰ برنامه اثرگذار، فراگیر و راهبردی امسال سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: دوره آموزشی خبرنگاری در سطوح مقدماتی و حرفه‌ای، اردوی راهیان نور، طرح ولایت و ضیافت اندیشه، حمایت حقوقی از اصحاب رسانه و راه‌اندازی انجمن‌های تخصصی از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان خاطرنشان کرد: اردوهای فرهنگی و تفریحی، بازدید از مراکز علمی، آموزشی و خبری، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و به‌ویژه شهدای رسانه از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال ۹۷ است.

به گفته جعفری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی خبرنگاران، عکاسان خبری و مستندسازان حوزه خبر نیز توسط کانون‌های بسیج رسانه برگزار می‌شود که ثبت نام برای تمامی خبرگاران جهت شرکت در این دوره‌ها رایگان است.

وی با بیان اینکه از ایده‌ها و نظرات تخصصی اصحاب رسانه گیلان استقبال می‌کنیم اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد خبرنگاران گیلانی عضو بسیج هستند و بسیج رسانه از تمامی اصحاب رسانه برای عضویت در کانون‌های این سازمان دعوت می‌کند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار