کد خبر : 87889
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اسفند 1401- 26: 18

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

جشنواره هنری و رسانه ای حبیب گیلان تا ۵ اسفند تمدید شد

جشنواره هنری و رسانه ای حبیب گیلان تا ۵ اسفند تمدید شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از تمدید سومین جشنواره هنری و رسانه ای حبیب خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره حبیب تا ۵ اسفند تمدید شد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استقبال کم نظیر از جشنواره هنری و رسانه‌ای حبیب گیلان، اظهار کرد: جشنواره حبیب به بلوغ محتوایی و هنری رسیده است و این مهم را می‌توان از استقبال باشکوه هنرمندان و تولیدکنندگان رسانه‌ای این جشنواره دریافت کرد.

 

وی با اشاره به ماهیت نامگذاری جشنواره حبیب به این نام، افزود: نامگذاری این جشنواره برگرفته از نام حبیب بن مظاهر و روحیه تبلیغ و دعوت این یار اباعبدالله حسین (ع) و با توجه به آیه شریفه ۲۰ سوره یاسین در مورد مؤمن تمدن خواه حبیب نجار است که با توجه به فعالیت‌ها و مجاهدت‌های تبلیغی آن مرد خدا و همچنین حبیب نام دیگر حاج قاسم است که این جشنواره به نام حبیب نام گرفته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از تمدید سومین جشنواره هنری و رسانه‌ای حبیب خبر داد و اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره حبیب تا پایان بهمن ماه اعلام شده بود اما با توجه به استقبال کم نظیر علاقه مندان، این موعد تا ۵ اسفند تمدید شد.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به بخش‌ها و محورهای سومین جشنواره حبیب گیلان، بیان کرد: نهضت مردمی تبلیغ، تعظیم شعائر، جهاد تبیین، خدمات اجتماعی و مسجد و امام محله از محورهای سومین جشنواره حبیب در استان گیلان است.

 

وی با بیان اینکه تبیین معارف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین مساله جمعیت و خانواده و تبیین شخصیت میرزا کوچک خان جنگلی از بخش‌های ارائه آثار در محور جهاد تبیین است، افزود: معرفی چهره‌های مردمی فعال در تبلیغات دینی از موضوع ارائه آثار در محور نهضت مردمی تبلیغ و عملکرد تشکل‌های دینی در برگزاری مراسم مذهبی شامل اعیاد، ولادت‌ها و شهادت‌ها از بخش‌های ارائه آثار در بخش تعظیم شعائر دینی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه عملکرد تشکل‌های دینی در امور جهادی از بخش‌های ارائه آثار در محور خدمات اجتماعی است، گفت: فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، مساجد و امامان محله از بخش‌های ارائه آثار در محور مسجد و امام محله است.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه تولیدات باید در قالب‌های مستند، فیلم کوتاه یا کلیپ حداکثر تا ۲۳ دقیقه و در فرمت‌های رایج ویدئویی ارسال شود، اضافه کرد: تحویل آثار باید به صورت لوح فشرده به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها به همراه نام فرد یا تشکل‌های دینی و شماره تماس باشد.

 

وی با بیان اینکه معرفی کامل اعم از ذکر نام و نام خانوادگی، شماره تماس، نام مجموعه فرهنگی و رسانه‌ای شهرستان شرط پذیرش آثار در سومین جشنواره حبیب در گیلان است، افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار تولیدی به شماره روابط عمومی سازمان ۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ از طریق نرم‌افزار روبیکا نیز ارسال کنند.

 

گفتنی است؛ در سومین جشنواره هنری و رسانه حبیب استان گیلان در تمامی محورها به نفر اول ۸ میلیون، نفر دوم ۶ میلیون و نفر سوم ۴ میلیون تومان اهدا خواهد شد ضمن اینکه ۱۶ جایزه ۲ میلیون تومانی ویژه شهرستان‌ها به نفرات اول هر شهرستان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار