کد خبر : 23871
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1396- 48: 16

جشن بزرگ میلاد کوثر در ۴۷‌ نقطه گیلان برگزار می‌شود

جشن بزرگ میلاد کوثر در ۴۷‌ نقطه گیلان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان از برگزاری جشن میلاد کوثر در ۴۷ نقطه استان همزمان با هفته گرمیداشت مقام مادر در استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، مینا کرم‌بیجاری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) اظهار کرد:ارزشها فردی و اخلاقی حضرت زهرا(س) بسیار والاست به طوریکه در خضوع و خشوع،عبادت،توکل، بخشش، قناعت،زهد و عفت سرآمد زنان عالم هستند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س)بهترین معلم و مربی اخلاق برای زنان عالم هستند،گفت:حضرت زهرا(س) دارای عصمت، طهارت و شفاعت کامل هستند و هر چه کمال است، در شأن و منقبت این بانوی بزرگوار می‌توان بیان کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان تصریح کرد:باید از حضرت زهرا(س)حیا و عفت و حجاب مراقبت از نفس را بیاموزیم؛این شیوه رفتاری باعث مصون ماندن جامعه از دام کبر و غرور و نخوت می شود.

کرم بیجاری فتنه ستیزی را از دیگر ویژگی‌های بازر حضرت زهرا(س) عنوان کرد و گفت:در بحث تحکیم بنیان خانواده نیز حضزت زهرا (س)از بینش توحیدی برخوردار بودند و الگوبرداری از سيره‌ی حضرت فاطمه زهرا(س)،بهترين طريق معرفت به خطوط اساسی خانواده‌ی آرمانی است.

وی یادآور شد: هرچند زندگی حضرت فاطمه(س) کوتاه بود،اما با برکت و پر ثمر بود که هر لحظه آن ارزش بس بزرگی دارد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان از برگزاری جشن میلاد کوثر در ۴۷ نقطه استان همزمان با هفته گرمیداشت مقام مادر در استان خبر داد و افزود:جشن میلاد کوثر از ۱۲ تا ۲۰ اسفندماه سال جاری در سراسر استان برگزار خواهد شد.

کرم بیجاری با بیان اینکه جشن میلاد همزمان با روز قشر بسیج جامعه زنان ۱۵ اسفندماه سال جاری در مرکز استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: این مراسم با سخنرانی دکتر اشرف جناتی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با تجلیل از مادران نمونه و همسران شهدا برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار