کد خبر : 87241
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401- 02: 20

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

جشن ثبت ملی و جهانی ابریشم ایران دهم اسفند در لاهیجان برگزار می‌شود

جشن ثبت ملی و جهانی ابریشم ایران دهم اسفند در لاهیجان برگزار می‌شود

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: جشن ثبت ملی و جهانی ابریشم ایران دهم اسفند ماه سال جاری در شهر لاهیجان برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، رسول فرخی میکال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: مطابق با برنامه ریزهای صورت پذیرفته جشن ثبت ملی و جهانی ابریشم ایران دهم اسفند ماه سال جاری با حضور جمعی از شهروندان، مقامات کشوری و استانی و به احتمال زیاد سفرای کشورهای حاشیه دریای خزر در شهر لاهیجان برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم علاوه بر سخنرانی ها، نمایش کلیپ و موسیقی سنتی نمایشگاهی از دستاوردهای ابریشم گیلان، ابزار و ادوات تولید و متعلقات مرتبط با محصول مذکور در ساختمان فلاطوری به معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت؛ همچنین رونمایی از لوح ثبت ملی ابریشم از دیگر برنامه های پیش بینی شده می باشد.

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس بیان کرد: با پیگیری های انجام شده اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان برای ساماندهی زیر ساخت گردشگری تی تی کاروانسرای روستای بالارود (در مسیر سیاهکل به دیلمان) اختصاص یافته و به زودی با تهیه شرح عملیات مراحل اجرایی پروژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار