کد خبر : 16564
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396- 57: 11

جعفرزاده در سال ۹۵: انتصاب این آقای مازندرانی در گیلان یعنی اعلام جنگ ما با هلال احمر/ سال ۹۶: عملکرد خوب هلال احمر گیلان باعث همراهی بیشتر نمایندگان شد!!

جعفرزاده در سال ۹۵: انتصاب این آقای مازندرانی در گیلان یعنی اعلام جنگ ما با هلال احمر/ سال ۹۶: عملکرد خوب هلال احمر گیلان باعث همراهی بیشتر نمایندگان شد!!

من از استاندار تقاضا می کنم که مانع این تودیع و معارفه بشود و این جلسه برگزار نشود و اگر این جلسه برگزار شود اعلام جنگ نمایندگان گیلان و هلال احمرخواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی که معمولا عادت کرده است با انتصاب هر مدیرکلی در استان گیلان که بدون هماهنگی با ایشان انجام می شود به شدت مخالفت کند، این بار به تعریف و تمجید از مدیری پرداخته است که سال گذشته با آمدنش شدیدا مخالف بود!

هرچند این نماینده مجلس برای اینکه بگوید “من هم هستم” هر حرفی را بر زبان می آورد اما ظاهرا حافظه بلند مدت و یکساله ایشان کمی ضعیف است به طوری که هنگام تعریف کردن از مدیرکل هلال احمر استان گیلان و خوب دانستن عملکرد یکساله آن اداره کل، یادش رفته بود سال پیش و قبل از آمدن ایشان به گیلان تصریح نموده بود: “به این آقای مازندرانی توصیه میکنم به استان خودش برگردد”!!!

جعفرزاده (۲۸ اردیبهشت سال ۹۵) :

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با انتقاد شدید از انتصاب یک فرد غیر بومی برای مدیریت هلال احمر گیلان به اعتدال شمال گفت: بنده از مدیریت مدیرعامل هلال احمر گیلان در طول این سالها  راضی بوده و هستم  ولی وقتی نظر مجموع نمایندگان بر تغییر است  ما هم همراهی خواهیم کرد  ولی به شرط اینکه یک مدیر بومی اینجا منصوب شود  بنده بارها گفتم گیلان نیاز  به مدیران وارداتی ندارد و این توهین به شعور مردم گیلان است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت : از مدیر ارشد استان هم همیشه در خواست کردیم با  انتصاب مدیران غیر بومی مخالفت کند وی گفت : این دهن کجی هلال احمرهزینه سنگینی را برای دبیرکل و مجموعه هلال احمر ایجاد می کند.

متاسفانه بعضی وزارتخانه ها و سازمانها فکر میکنند این فاصله زمانی بین دو تا مجلس هر کاری دلشان می خواهند می توانند انجام دهند و گمان می کنند چون   نمایندگان جدید نیامدند و نمایندگان قدیم مشغولند تا مجلس معارفه شود ، می توانند از خلا زمانی استفاده کنند و گل بزنند آنها بدانند، تصور شان تصور باطلی است.  من قول می دهم که هزینه سنگینی از این بابت هلال احمر خواهد پرداخت.

جعفرزاده تصریح کرد: به این آقای مازندرانی توصیه می کنم به استان خودش برگردد شک نکنید که مجموع نمایندگان برخورد شدید خواهند کرد برای اینکه درس عبرتی بشود برای دیگران.

منتخب مردم رشت در مجلس دهم صراحتاً خطاب به دبیرکل  هلال احمر کشور  گفت : ما چهار سال در این مسندیم و چهار سال با آنها برخود خواهیم کرد هلال احمر اگر بخواهد این خطا را انجام دهد چهارسال زیر ذره بین خواهد بود و مدیرش قطعاً نمی تواند کار کند قطعا ما به رئیس جمهور شکایت خواهیم کرد و گلایه خودمان را به رئیس جمهور خواهیم رساند و این توهین به مردم گیلان را به سادگی  نخواهیم گذشت.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان اضافه کرد :اخیراً در یکی از بانکهای گیلان همین اتفاق افتاده و مدیرش را شبانه برداشتند و از اصفهان مدیر وارداتی آوردند ،هر کدام از اینها خانه هایشان در استان نباشد باید برگردند.

وی در پایان گفت : قبلاً مدیران غیر بومی هزینه سنگینی را پرداخت کردند این آقا که ظاهراً سابقش بسیار پایین است !  این را داشته باشد اینجا برایش جای خیلی بزرگی ست.  و من از استاندار تقاضا می کنم که مانع این تودیع و معارفه بشود و این جلسه برگزار نشود و اگر این جلسه برگزار شود اعلام جنگ نمایندگان گیلان و هلال احمرخواهد بود.

جعفرزاده ( ۹ مرداد سال ۹۶ ) :

به گزارش ایسنا منطقه گیلان، مهندس جعفرزاده در جلسه هلال احمر گیلان،گفت:جمعیت هلال احمر به خاطر جایگاه مردمی باعث ایجاد حس آرامش خاطر می شود.

وی افزود: عملکرد خوب هلال احمر استان در یکسال گذشته باعث ترغیب مسئولین و نمایندگان برای تجهیز و همراهی بیشتر به این نهاد مردمی شده است.

جعفرزاده گفت:هلال احمر نهادی است که شاید در شرایط عادی از سوی مسئولین کمتر مورد توجه قرار می گیرد و در شرایط اضطرار و حوادث توقع و چشم امید همه به این نهاد است که باید سعی کنیم نهادی توانمندتر از گذشته برای پاسخگویی در حوادث داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه داشته های زیادی از قبل در هلال احمر بوده که از آن سلب شده خاطرنشان کرد:یکی از الویت های نمایندگان به ویژه در کمیسیون تلفیق و بودجه زنده کردن اموال و دارایهای هلال احمر برای توانمندسازی و قوی بودن این نهاد خیریه و مورد اعتماد مردم است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار