کد خبر : 60801
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399- 15: 17

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان:

جلسات انس با قرآن‌کریم در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گیلان برگزار می‌شود

جلسات انس با قرآن‌کریم در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گیلان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: جلسات انس با قرآن کریم به‌مناسبت سالگرد شهید قاسم سلیمانی در ۱۳ شهرستان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، محمد‌مهدی قربانیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسات انس با قرآن کریم به مناسبت سالگرد شهید قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در ۱۳ شهرستان استان گیلان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گیلان بیان کرد: ۲۸ محفل قرآن کریم برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و یارانش در شهرستان‌های آستارا، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، تالش، رشت، رودبار، رودسر، لنگرود، لاهیجان، شفت، صومعه‌سرا، ماسال و فومن برگزار می‌شود.

قربانیان خاطرنشان کرد: در تاریخ ۱۲ دی ماه در آستارا محفل انس با قرآن کریم در آستان امامزادگان قاسم و ابراهیم(س) با قرائت امید چالاک، در تاریخ ۸ و ۱۳ دی ماه در آستانه اشرفیه در آستان آقا سیدمحمّد آخوندمزار با قرائت احمدرضا محمددوست و استاد حاج ابراهیم فلاح تبسم‌چهره برگزار خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد: حسین رضوانی در تاریخ ۱۲ دی ماه در آستان بی‌بی حوریه بندرانزلی و محمدآهنی و محمدرضا نمازی در آستان سیدشرف‌الدین و بابا اسماعیل تالش برای برگزاری محفل انس با قرآن به قرائت آیات قرآن می‌پردازند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: از تاریخ ۴ تا ۷ دی ماه نیز آستان فاطمه اخری شاهد قرائت قاریان ساعد اصلانی، مجتبی خوش‌رفتار، محمدصادق نیازمند و استاد حاج محمد فلاح‌پور خواهد بود و همچنین محفل مشابهی در ۱۲ دی ماه در بقعه سلیمانداراب رشت با حضور قاریان محلی برگزار می‌شود.

قربانیان ابراز داشت: اداره اوقاف و امور خیریه رودبار در تاریخ ۱۲ دی ماه در آستان آقا سید محمد حنفیه با حضورعبدالصمد محمدخانی محفل انس با قرآن را تدارک دیده است.

وی افزود: شهرستان رودسر با داشتن ۷ مراسم، بیشترین تعداد برگزاری محفل با قرآن را در این ایام دارد و این محافل در ۴ دی ماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، ۷ دی ماه در گلزار شهدای املش، ۸ دی ماه در آستان آقا سید ابوجعفر ابیض میانده، ۹ دی ماه در آستان امام‌زادگان ماچیان، ۱۱ دی ماه در مسجد طالب زاده، ۱۲ دی ماه در مسجد جامع گلدشت و ۱۳ دی در گلزار شهدای کلاچای برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گیلان خاطرنشان کرد: محمدعلی عنبری، عباس حسینی، هادی حسن‌زاده، بهرام حق‌پرست، گل‌محمدی، باقرپور و سیدهادی هادوی از جمله قاریان این محافل هستند و همچنین محمدحسین لطفی‌نیا در تاریخ ۱۱ دی ماه در آستان سید محمد کیاکلایه به قرائت آیات کلام‌الله مجید خواهد پرداخت.

قربانیان گفت: اداره اوقاف لاهیجان ۱۲ دی ماه در آستان امامزادگان امیرصادق، سیدحسین و میرشمس‌الدین(ع) با حضور استاد حاج محمود لطفی‌نیا، سیدرحمان سیدپور و ابوالفضل زیبایی محفل انس با قرآن را برگزار می‌کند.

وی اظهار داشت: تقی امیدی نیز در ۱۲ دی ماه درامام‌زاده اسحاق شهرستان شفت به قرائت قرآن کریم خواهد پرداخت و همچنین در همین تاریخ شهرستان‌های صومعه‌سرا در آستان امام‌زادگان آقاسید ابراهیم گوراب زرمیخ و آقاسید ابراهیم، محافل انس با قرآن کریم را برگزار می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: اداره اوقاف فومن نیز در ۱۱ دی ماه در آستان امامزادگان آقاسید عبدالله کلرم و امام‌زاده میرزا با حضور سیدابراهیم خامسی و حسین‌زاده محفل انس با قرآن را برگزار می‌کند.

قربانیان ابراز داشت: همه محافل ذکر شده بعد از نماز مغرب و عشا و بدون شنونده حضوری و از طریق صفحات اینستاگرامی و مجازی امامزادگان مذکور برگزار و پخش خواهد شد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار