کد خبر : 6264
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395- 01: 1

جلسه مجمع ایثارگران گیلان با قائم مقام بنیاد شهید + تصاویر

جلسه مجمع ایثارگران گیلان با  قائم مقام بنیاد شهید + تصاویر

قائم مقام بنیاد شهیدوامور ایثارگران در جلسه ویژه مجمع ایثارگران استان گیلان شرکت نمود.

به گزارش گیلانستان به نقل از مجمع ایثارگران استان گیلان، در ساعت ۲/۳۰دقیقه عصرروز پنج شنبه مورخه ۶/۸/۱۳۹۵ قائم مقام بنیاد شهیدوامور ایثارگران مرکز جناب سردار انصاری در جلسه ویژه مجمع ایثارگران استان گیلان بشرح ذیل شرکت نمود.

ابتداجلسه باتلاوت کلام الله مجیدویاد و خاطره شهداءوباحضور کارگروههاو خانوادهای معظم شهداءو جانبازان قطع نخاعی وقطع عضو شیمیایی و فرزندان شهداء برگذارگردید .

دراین جلسه دبیرمجمع ایثارگران استان گیلان حاج بهبود نصیری جانباز۷۰درصد ضمن عرض خیرمقدم محضر قائم مقام بنیاد دکتر انصاری وحجه السلام ابطحی مدیرکل بازرسی کشور , گوشه ای از فعالیت های مجمع رابیان نمود وگفتند مسئولین استان خصوصا فرماندهی انتظامی استان گیلان که خودش از جانبازان هم میباشند یکی از تکیه گاه های جامعه ایثارگران و مجمع میباشند که جادارد از این عزیز ولایی تقدیر تشکر نمایم .

درادامه این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: وقتی ارباب رجوع در بنیاد امنیت و دلخوشی نداشته باشد یقینا به ناچار به دیگرنهادها و سازمانها دست به دادخواهی برای احقاق حق خودش اقدام خواهد کرد باتوجه به اینکه اولین بار است مدیر تازه در این پست مهم قرارمی گیردامیداست بانظارت مرکز آرامش صفا و صمیمیت را مجدد در بنیاد برقرار نماید و مشکلات ایثارگران را بکاهد تا نا رضایتیها و نگرانیها به مرکز کشیده نشود.

ایثارگران توقع زندگی فضایی ازبنیادو مدیرانش وسایردستگاههاندارندونمی خواهندبلکه نیاز به محبت وآرامش ورعایت عدالت دارند.مادرگیلان خصوصا در بنیاد نیروهای توانمندی داریم که دربین جامعه هدف ومجامعه ایثارگری میباشند که قابل اعتمادو پاکدست هستند.

ودرادامه این جانبازارزشمند اشاره ای به همکاری بیشتر مرکزنمودکه مورد موافقت دکتر انصاری قرار گرفت ومشکل آسانسور تعداد۸نفر ازجانبازان ۷۰درصدوتهیه ویلچربرقی برای دوجانباز ۷۰درصد دیگر از جمله دستوراتی بودکه قائم مقام محترم بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور صادرنمودند.

درادامه جلسه سردارانصاری ضمن اظهارتسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد ع گفتند: از صحبت های صریح حاج نصیری خوشم آمد چون در تصمیم گیریهاموثرخواهد بود و ما استقبال میکنیم. بنیاد باید مکان امن و آرامش و صفا و صمیمیت باشد تا به همدیگر اعتماد نماییم و باید بررسی کنیم و اشکال را پیدا نماییم که چرا نمی توانیم باهمدیگر پیمان برقراکنیم ما از تشکلها استفاده کرده ایم در پیش بردکارها ان شاا… آقای نصیری از ارتباطی که باما برقرارمیکنند وجلساتی هم درمرکز تدارک دیده میشود تا با کمک همدیگر آنچه را که شان  ومنزلت ایثارگران را ارتقاء می بخشد وآبروی بنیادونظام حفظ میگردد بیشتر قدم برداریم تاروح بلندو ملکوتی امام شهیدان وشهیدان امام ازهمه ما خرسند شود.

پس کمک و همکاریتان در پیش برد اهداف بنیادموثر خواهد بود. و آقای پاکاری ضمن استقبال ازدیدارهایی که دارید و شرکت در جلسات مورد لزوم بهره بگیرد. و از همه شما تشکرمیکنم که در راستای حل مشکلات جامعهٔ ایثارگران قدم برمیدارید.

photo_2016-10-28_00-56-20

photo_2016-10-28_00-56-29 photo_2016-10-28_00-56-33 photo_2016-10-28_00-56-39

photo_2016-10-28_00-56-48 photo_2016-10-28_00-56-52

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار