کد خبر : 12571
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴

جلسه مشترک جوانان، بانوان و مناطق 24 گانه مجمع یاران انقلاب برگزار شد+ تصاویر

جلسه مشترک جوانان، بانوان و مناطق 24 گانه مجمع یاران انقلاب برگزار شد+ تصاویر

جلسه مشترک جوانان، بانوان و مسؤولان 24 منطقه مجمع یاران انقلاب اسلامی شهر رشت در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاس گیلانستان، جلسه مشترک جوانان، بانوان و مسؤولان 24 منطقه مجمع یاران انقلاب اسلامی شهر رشت عصر امروز(یکشنبه)  درمسجد امام حسین(ع) برگزار شد.

در این مراسم رحمان کاشفی با اشاره به وصیتنامه شهدا مبنی براینکه اجازه ندهید حرف امام(ره) زمین بماند اظهار کرد: امام(ره) فرمودند؛ نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

وی ادامه داد: اگر فردی بخواهد مردم را از نظام دور کند باید پاسخگوی اعمال خود در قیامت باشد و بر ما تکلیف است همت کرده و افراد را با رفتار و گفتار خود نسبت به نظام خوشبین کنیم.

سخنگوی جبهه مردمی حامیان انقلاب اسلامی و خادمان مردم رشت به ظرفیت خوب ایجاد شده مجمع یاران انقلاب در این شهر اشاره کرد و افزود: با حضور افراد با تجربه، تحصیلکرده و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، شهر رشت طبق جغرافیای شهری و جمعیت به 24 منطقه تقسیم شده و هر کدام از مناطق دارای پنج عضو شورای مرکزی و دو نخبه و مشاور است.

کاشفی با بیان اینکه هر کدام از مناطق 24گانه شهر رشت لیست 11 نفری نامزدهای انتخابات شورای اسلامی را ارائه کردند، تصریح کرد: در مجموع آرای مذکور جمع‌بندی شده و به یک لیست 11 نفری اصلی رسیدیم.

حجت الاسلام علیزاده مقدم عضو شورای جوانان انقلابی شهر رشت نیز در این مراسم اظهار کرد: خدا را شکر در نظامی زندگی می کنیم که شما مردم ساز و کار انقلاب را مشخص و با رای خودتان مسئولان را انتخاب می کنید.

محمد حقی دبیر مجمع یاران انقلاب اسلامی گیلان نیز خاطرنشان کرد: اساس حرکت اجتماعی ما بر اساس آرمان های انقلاب شکل گرفته است و وظیفه ما در قبال مردم این است که پاسدار ارزش ها باشیم.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات اگر توفیق خدمت پیدا کردند باید در همه ابعاد فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، سیاسی و… مطیع مقام معظم رهبری باشند.

حقی ادامه داد: علت داشتن مدیران نالایق و بی کفایت در جامعه این است که مساجد ما متاسفانه خالی شده است. امروزه خیلی از مدیران ما نماز اول وقت در اداره شان نمی خوانند.

دبیر مجمع یاران انقلاب اسلامی گیلان گفت: سرای محلات نباید تبدیل به مکانی سیاسی شود بلکه باید جایی برای فرهنگ و اشتغال جوانان باشد.

 

 

 

 

عکاس: محمدرضا دارایی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار