کد خبر : 1188
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مهر 1394- 02: 18

جلسه مشکوک و انتخاباتی آقای شهردار با اعضای نظام مهندسی شهرداری!

جلسه مشکوک و انتخاباتی آقای شهردار با اعضای نظام مهندسی شهرداری!

ظاهرا به گوشش رسیده بود که مهندسین با یکدیگر زمزمه می کردند “اگر شهردار افرادی را نام ببرد که به آنها رای دهیم، بر خلافش عمل خواهیم کرد”!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان“، جناب شهردار بعد از ظهر امروز(دوشنبه) عده ای از اعضای سازمان نظام مهندسی رشته عمران که در مجموعه شهرداری مشغول به کار هستند را در نمازخانه جمع و برایشان دقایقی صحبت کرد.

در این اقدام قابل تأمل و کم سابقه که رنگ و بوی انتخاباتی و سیاسی هم داشت آقای شهردار صرفا تأکید بر شرکت مهندسین در انتخابات نظام مهندسی داشته و لیستی ارایه نکرد چراکه قبل از جلسه ظاهرا به گوشش رسیده بود که مهندسین با یکدیگر زمزمه می کردند “اگر شهردار افرادی را نام ببرد که به آنها رای دهیم، بر خلافش عمل خواهیم کرد”!

این نشست شهردار در حالی است که یکی از اعضای شورا همیشه در نطق و مصاحبه هایش هشدار می داده است که شهردارمنتخب دنبال کار انتخاباتی است و جولانگاه سیاسی تشکیل خواهد داد!

از آنجایی که اکثر مهندسین شهرداری کارکنانی باتجربه و مجرب هستند، بعید به نظر می رسد در رای خود تحت تأثیر افکار سیاسی عده ای خاص واقع شوند و در این بازی فریب بخورند.

شایسته بود جناب شهردار همانطور که جلساتی برای انتخابات می گذارد جلساتی هم برای پرداخت حقوق های عقب مانده کارگران، پیگیری مشکلات شهروندان، انجام مصوبات شورا و… برگزار کند تا در آینده نامی نیک از خود به یادگار گذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار