کد خبر : 38025
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1398- 52: 16

با حضور جمعی از جوانان؛

جلسه هم اندیشی گام دوم انقلاب در سالن دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان+ تصاویر

جلسه هم اندیشی گام دوم انقلاب در سالن دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان+ تصاویر

جلسه هم اندیشی گام دوم انقلاب در سالن دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان برگزار شد.

به گزارش گیلانستان جلسه هم اندیشی گام دوم انقلاب با حضور جمعی از جوانان حوزه های اجتماعی و فرهنگی و با سخنرانی حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این جلسه با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب، به توطئه دشمنان برای نا امید کردن مردم و ترسیم یک فضای سیاه و تاریک از آینده انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: صدور این بیانیه توسط مقام معظم رهبری سبب تبیین افق های روشن انقلاب برای نسل جوان و همچنین شکست خوردن توطئه دشمنان شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری برگزاری جلسات تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را امری ضروری دانسته و تصریح کرد: جوانان باید به دنبال راهکارهایی مناسب جهت عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب باشند.

وی اندیشه مقاومت را عامل خنثی کننده نقشه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: گسترش این اندیشه در منطقه منجر به پیروزی ها ی جبهه مقاومت و شکست برنامه های دشمنان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به ضرورت انسجام جوانان و کنارهم قرار گرفتن سلایق مختلف با حفظ اصول اصلی انقلاب عنوان داشت: عملکرد هوشمندانه جوانان در مسیر حفظ و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اصلی ترین گام برای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار