کد خبر : 2755
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394- 53: 16

جلوه: حفظ وحدت اصولگرایان در انتخابات زمینه ساز مجلسی سالم و مردمی است

جلوه: حفظ وحدت اصولگرایان در انتخابات زمینه ساز مجلسی سالم و مردمی است

از همه نیروهای اصولگرا می خواهم از گذشته عبرت گرفته و با اتحاد و همدلی نگذاریم اشخاصی که شایسته نیستند به خانه ملت معرفی شوند.

به گزارش درگیلان، فعال سیاسی و مدرس دانشگاه های استان گیلان گفت : حفظ وحدت اصولگرایان در انتخابات سال جاری زمینه ساز مجلسی سالم و مردمی است که نتیجه آن حفظ جمهوری اسلامی است.

علی محمد جلوه در گفتگویی با بیان این مطلب اظهار داشت: از همه نیروهای اصولگرا می خواهم از گذشته عبرت گرفته و با اتحاد و همدلی نگذاریم اشخاصی که شایسته نیستند به خانه ملت معرفی شوند.

وی افزود: هم عقل وهم شرع حکم می کند که خواسته های درونی خود را کنار گذاشته و به منافع ملی فکر کنیم.

این مدرس دانشگاه با اعلام اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران خونبهای هزاران شهید سرافراز است یادآور شد: در زمان حاضر این کشور از سوی نایب امام زمان (عج) اداره می شود و انتظار ایشان و شهدا از ما این است که به خوبی از آن پاسداری نماییم.

این فعال سیاسی در استان گیلان با اشاره به حضور گسترده اصلاح طلبان در انتخابات سال جاری گفت: بخش عمده ای از جبهه اصلاحات در دوره های گذشته در کشور به دنبال فساد و تباهی و ریشه کنی دین بود وامروز نیز از فرصت بدست آمده استفاده کرده و می خواهد به ترویج عقاید خود بپردازد.

علی محمد جلوه همچنین با اشاره به اینکه اصلاح طلب واقعی باید به اصلاح مردم بپردازد افزود: از نظر بنده اصلاح طلبان در کشور ما فقط به منافع خود فکر می کنند و هیچ وقت به فکر اصلاح جامعه نبوده و نخواهند بود.

وی الگوی اصلاح طلبان حقیقی را حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش برشمرد واضافه کرد: به نظرم فقط ایشان بودند که در چهارچوب دین حرکت کرده و به عنوان یک اصلاح طلب از هواهای نفسانی خود گذشت ودین را زنده نگه داشتند.

جلوه با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی (ره) که حفظ اسلام را اوجب واجبات دانسته اند تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی با مردم پیوند ناگسستنی دارد و مردم نیز باید افرادی را انتخاب نمایند که به عنوان مسئولین این کشور در مقابل خواسته های ملت احساس مسئولیت کرده واز مردم به عنوان پلی برای خود استفاده نکنند./گیلان آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار