کد خبر : 80750
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401- 52: 11

جلوگیری از ورود گردشگران به ماسوله به دلیل حضور ارزیابان یونسکو برای ثبت جهانی

جلوگیری از ورود گردشگران به ماسوله به دلیل حضور ارزیابان یونسکو برای ثبت جهانی

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، به دلیل فراهم کردن شرایط برای حضور ارزیابان سازمان یونسکو جهت ثبت جهانی شهرک تاریخی ماسوله، از حضور گردشگران تا ۱۲ مهر سال جاری جلوگیری می‌شود.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، ولی جهانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم برنامه‌ریزی برای تورهای گردشگری به شهرک تاریخی ماسوله اظهار کرد: به دلیل فراهم کردن شرایط برای حضور ارزیابان سازمان یونسکو جهت ثبت جهانی شهرک تاریخی ماسوله، لازم است شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی سراسر کشور از برنامه‌ریزی جهت بازدید از مکان مذکور تا تاریخ ۱۲ مهرماه سال جاری خودداری کنند.

به گفته وی، با توجه به فعالیت‌ها و زحمات کارشناسان، فعالین میراث فرهنگی و گردشگری و مسؤولین استان، انتظار می‌رود شاهد به تحقق پیوستن ثبت جهانی ماسوله را پس از سال‌ها انتظار باشیم.
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گیلان با درخواست همکاری فعالین گردشگری کشور و استان درباره یاری به تحقق این امر ملی گفت: از ورود تورهای گردشگری تا پایان مراحل ثبت جلوگیری می‌شود و پس از ثبت این امر مهم، استان گیلان کما فی‌السابق میزبان گردشگران از سراسر جهان خواهد بود.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار