کد خبر : 18814
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396- 04: 18

جلوی ساخت و سازهای غیرقانونی در حریم رودخانه‌های گیلان باید گرفته شود

جلوی ساخت و سازهای غیرقانونی در حریم رودخانه‌های گیلان باید گرفته شود

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه در بارش‌های سیل آسا باید به فکر پیشگیری از آسیب‌های سیل بود و تنها به درمان این آسیب‌ها فکر نکرد، گفت: جلوی ساخت و سازهای غیرقانونی در حریم رودخانه‌های استان گیلان گرفته شود.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی در گفت‌و‌گویی، با اشاره به قدمت رودخانه‌های استان گیلان اظهار داشت: رسیدگی نامناسب و ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه‌های استان گیلان سبب طغیان رودخانه‌ها پس از بارش باران می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با تاکید بر اینکه رودخانه‌های گیلان به‌دلیل عدم لایروبی مناسب گنجایش و ظرفیت نگهداشت و انتقال آب‌ها را ندارند بیان داشت: باید جلوی ساخت و سازهای غیرقانونی در حریم رودخانه‌ها گرفته شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت فاضلاب‌های شهرهای شرقی استان گیلان نابه‌سامان است و نیاز به ساماندهی دارد، عنوان کرد: باید نهرهای سنتی استان گیلان با اختصاص اعتبارات لازمه مدرن و امروزی شوند.

عباسی با اعلام‌ اینکه تصحیح اراضی باید در تمام مناطق استان گیلان به‌صورت کانال انجام شود اظهار داشت: اعتبارات لازم این طرح باید توسط اعتبارات استانی گیلان و دولت تامین شود.

وی با بیان اینکه در بارش‌های سیل آسا باید به فکر پیشگیری از آسیب‌های سیل بود و تنها به درمان این آسیب‌ها فکر نکرد خاطرنشان کرد: در جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان با استاندار گیلان، راه‌های پیشگیری از آسیب‌های سیل بررسی شد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار