کد خبر : 17834
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1396- 15: 10

جمعیت هلال احمر به‌دور از هرگونه جناحی تنها به خدمات‌رسانی می‌اندیشد

جمعیت هلال احمر به‌دور از هرگونه جناحی تنها به خدمات‌رسانی می‌اندیشد

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه برخورداری از امکانات پیشرفته و تجهیزات به روز برای جمعیت هلال احمر یک امر اساسی و واجب است گفت: استان گیلان نیازمند راه‌اندازی مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال‌احمر است.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در دیدار با مدیرعامل هلال احمر استان با اشاره به اینکه گیلان همواره در تمامی حوزه‌ها نیازمند توجه و حمایت مسئولان کشوری است اظهار داشت: هلال احمر گیلان به‌منظور راه اندازی مرکز درمان و توانبخشی نیازمند حمایت مدیران ارشد کشور است.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر حساسیت اقدامات جمعیت هلال احمر و با بیان اینکه این جمعیت یک نهاد کمک‌رسان است خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر به‌دلیل اقدامات حیاتی و کمک‌رسان باید به‌صورت ویژه‌تری تحت حمایت و توجه مسئولان قرار گیرد.

وی استان گیلان را از لحاظ میانگین سن جمعیتی پیرترین استان کشور عنوان کرد و با بیان اینکه گیلان به‌دلیل گردش‌پذیر بودن همه روزه شاهد حوادث ترافیکی و وقایع ناگور است افزود: استان گیلان با شرایط یاد شده نیازمند راه اندازی مرکز جامع توانبخشی مجهز، جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر به‌دور از هرگونه جناحی تنها به خدمات‌رسانی و امدادرسانی می‌اندیشد تاکید کرد: برخورداری از امکانات پیشرفته و تجهیزات به‌روز برای جمعیت هلال احمر یک امر اساسی و واجب است.

در این دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه جمعیت هلال امر استان گیلان در راستای امداد رسانی به‌موقع به آسیب دیدگان از تمامی توانایی خود بهره می‌برد افزود: بودجه آموزشی جمعیت هلال احمر استان گیلان سال گذشته ۱۷۵ درصد افزایش یافته است.

مهدی ولی‌پور با تاکید بر اینکه سال گذشته ۹۰ دوره تخصصی امداد و نجات برای امدادگران هلال احمر استان گیلان برگزار شد و این روند رو به افرایش است تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۷۳۵ عملیات امداد و نجات از سوی جمعیت هلال احمر در استان گیلان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات مذکور توسط جمعیت هلال احمر استان گیلان ۵۹۶ آسیب دیده نجات یافته و ۲ هزار و ۹۳۰ نجاتگر به صورت نفر روز در این عملیات حضور داشتند گفت: تاکنون ۹ هزار و ۱۰۰ نفر در حوزه معاونت جوانان در سامانه جمعیت هلال احمر استان گیلان ثبت شدند و این آمار رو به افزایش است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار