کد خبر : 46011
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

جمع‌آوری کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان از سوی هلال احمر گیلان

جمع‌آوری کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان از سوی هلال احمر گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان مهدی ولی پور با توجه به وقوع سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در استان سیستان و بلوچستان و شدت‌ یافتن طغیان رودخانه‌های فصلی که باعث زیرآب رفتن بسیاری از شهرستان‌های استان به خصوص در جنوب سیستان و بلوچستان شده است، بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شده‌اند.

ولی پور با اشاره به فراخوان کمک جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: به منظور تامین نیازهای مردم آسیب‌دیده از سیل در استان سیستان و بلوچستان، جمعیت هلال احمر استان گیلان در نظر دارد تا نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین، سازمان های مرتبط و مردم نوعدوست استان گیلان برای هموطنان خود در سیستان و بلوچستان اقدام کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به نحوه ارسال کمک های نقدی مردم نوعدوست گیلان، خاطرنشان کرد: هموطنان برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان می‌توانند کمک های نقدی خود را از طریق حساب شماره ٩٩٩٩٩ جمعیت هلال احمر نزد تمامی بانک‌های کشور یا کد دستوری #١١٢* و یا شماره کارت‌های ۶١٠۴٣٣٧٩٩٩٩٩٩٩٩۶ نزد بانک ملت و ۵٨٩۴۶٣١٨۵٠٢۵٩٧٣٠ نزد بانک رفاه کارگران واریز کنند.

ولی پور تصریح کرد: برای اهدای کمک های غیرنقدی نیز مردم استان می توانند به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان گیلان مراجعه کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با توجه به نیاز مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به اقلام غیرنقدی، خاطرنشان کرد: انواع پتو، موکت، زیرانداز نو، مواد غذایی و بهداشتی از جمله اقلامی است که مردم نوعدوست استان گیلان از طریق جمعیت هلال احمر به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اهداء کنند.

ولی پور یادآور شد: به جهت عدم امکان ارسال اقلام و پوشاک دست دوم به مناطق آسیب دیده ناشی از سیل از تحویل این اقلام به جمعیت هلال احمر خودداری شود.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار