کد خبر : 23713
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

جمع آوری بی آر تی در راستای حفظ منافع شهروندان انجام شد

جمع آوری بی آر تی در راستای حفظ منافع شهروندان انجام شد

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: جمع آوری گاردریل های مربوط به بی آر تی رشت در راستای حفظ ایمنی و منافع شهروندان انجام شد.

به گزارش گیلانستان، فاطمه شیرزاد در گفتگویی با اجرای پروژه خط ویژه رشت در شورای چهارم مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به مشکلات ترافیکی شهر با اجرای آن موافقت شد.
وی با اشاره به اینکه پروژه بی آر تی مورد آسیب شناسی قرار گرفته است تصریح کرد: پروژه مذکور در واقع خط ویژه بود که با بی آر تی تفاوت هایی دارد.
شیرزاد بیان کرد: اخیرا این پروژه تحت آسیب شناسی قرار گرفته و با توجه به مشکلات و مخاطراتی که پس از اجرای این طرح برای شهروندان به وقوع پیوست، جمع آوری گاردریل های آن در دستور کار قرار گرفت.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه خطوط اتوبوس در آن مسیر جمع آوری نشده است گفت: بعد از اجرای خط ویژه آمار تصادفات در این نقطه از شهر افزایش یافت که منجر به مصدومیت و فوت برخی از شهروندان شد.
وی با اشاره به اینکه از گاردریل ها و میله های جمع آوری شده متعلق به بی آر تی رشت در جای دیگری استفاده خواهد شد بیان کرد: ایستگاه های اتوبوس جمع آوری شده این مسیر برای مسکن مهر جانمایی می شوند و گاردریل ها دور تالاب عینک نصب خواهد شد.
وی با اذعان به اینکه پروژه ها با خرد جمعی اجرایی می شود تصریح کرد: طرح و لایحه پروژه ها بر اساس خرد جمعی و شورایی در رشت اجرایی شده اند. در واقع جمع آوری بی آر تی در راستای حفظ منافع شهروندان انجام شد.
شیرزاد با اعلام اینکه هر پروژه ای که منافع شهروندان را تهدید کند نیازمند بازنگری است اظهار کرد: با انتقال گاردریل ها و ایستگاه های اتوبوس به تالاب عینک و مسکن مهر رشت تا حدودی مباحث مطرح شده پیرامون هزینه های بی آر تی مرتفع خواهد شد.
عضو شورای اسلامی شهر رشت در خصوص یک طرفه کردن برخی از خیابان های شهر اظهار کرد: شهردار رشت باید این اقدام را با بررسی تمامی جوانب و تجزیه و تحلیل مناسب از فضای شهر انجام دهد.
شیرزاد در خاتمه با تاکید بر اینکه رضایت شهروندان از اولویت های اصلی شورای اسلامی رشت است گفت: اگر طرح یا پروژه ای دچار ایراد باشد باید به رفع نواقص آن بپردازیم و در تصمیمات مربوط به مدیریت شهری رفاه و آسایش شهروندان را مورد توجه قرار دهیم.

فاطمه شیرزاد در پایان افزود:بنابراین تجربه را نباید تجربه کرد. / رویداد گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار