کد خبر : 12463
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1396- 12: 12

جمنا از هیچ لیستی در انتخابات شورای شهر و روستا حمایت نمی کند/نمایندگان مجلس حامی مردم باشند نه حامی نجومی بگیران

جمنا از هیچ لیستی در انتخابات شورای شهر و روستا حمایت نمی کند/نمایندگان مجلس حامی مردم باشند نه حامی نجومی بگیران

نظر علی علیزاده گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هیچ لیستی برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا صادر نکرده و از هیچ لیستی حمایت نکرده و نمی کند.

به گزارش گیلانستان، نظر علی علیزاده در گفتگویی با بیان اینکه اشرافی گری و شکاف طبقاتی با اصل انقلاب اسلامی تضاد دارد اظهار کرد: کسانی که حقوق نجومی می گیرند و خانه های میلیاردی دارند نمی توانند مسئولی باشند که از حقوق مردم دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید جلوی چپاول بیت المال را بگیرند افزود: حداقل کاری که از این بزرگوران انتطار می رود این است که نمایندگان مجلس از حیثیت خود و مجلس دفاع کنند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید تکلیف خود را روشن کنند که آیا طرفدار محرومین هستند یا اشرافیگری ؟

علیزاده با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس از طرفی با تصویب حقوقهای بالای مدیران دولتی موافقت می کنند از طرف دیگر به حقوق و درخواست های محرومین بی تفاوت هستند، افزود: در تعجبم همین نمایندگان از افزایش مستمری ۱۰۰ هزارتومانی برای محرومین جامعه مخالفت می کنند.

علیزاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم و محرومین است افزود: نمایندگان باید حامی مردم باشند نه اینکه به فکر مدیرانی نجومی بگیر باشند.

وی سوگند نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: این بزرگوارن به فکر مردم باشند و کاری نکنند مردم از رای خود پشیمان شوند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه پیروزی نیروهای مردمی بسیار نزدیک است و گفت: ان شا الله مردم به فضل الهی بساط نجومی بگیران و افراد اشرافی را جمع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت:جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هیچ لیستی برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا صادر نکرده و از هیچ لیستی حمایت نکرده و نمی کند./ افق انزلی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار