کد خبر : 25309
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397- 22: 22

جمهوری اسلامی، بسترساز انسان‌ها برای پذیرا شدن حکومت مطلقه ولی عصر(عج)

جمهوری اسلامی، بسترساز انسان‌ها برای پذیرا شدن حکومت مطلقه ولی عصر(عج)

نماینده‌ ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه حکومت‌ اسلامی در حقیقت بسترساز انسان هاست تا حکومت مطلقه ولی عصر(عج) را پذیرا باشند، گفت: تحول در مدیریت جامعه اسلامی بزرگترین رخداد ظهور امام زمان ‌(عج) برای بشریت است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در یادواره شهدای مسجد جعفری و شهدای انجمن شهید مطهری در مسجد جعفری این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: مکتب اسلام از ویژگی امید به جهان آینده بشریت برخوردار است.

وی با بیان اینکه در مذهب تشیع امیدواری از سمت اهل بیت و اولیا کاملا قابل رویت است و همگان به آن واقفند، افزود: قرآن و روایت برای ما تفهیم کرده‌اند و آینده بشریت آن چیزی است که خود قرآن فرموده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آینده بشریت بسیار روشن است، گفت: این روزها روزهای عهد انسان با آینده روشن و ریزش رحمت الهی بر دل های مردم مومن است، مردمی که امیدوارند آینده‌ای روشن را ببینند.

حجت‌الاسلام فلاحتی با بیان اینکه امروز بشریت از آنچه که می بیند رنج می‌برد، تصریح کرد: امروز دنیا در دست جباران، فاسدان و انسان‌هایی است که به چیزی جز کشتن انسان قانع نیستند.

علمی که باید در خدمت بشریت باشد، ابزاری برای نابودی انسان‌ها شده است

وی با بیان اینکه علمی که باید در خدمت انسان قرار گیرد، ابزاری برای تربیت قدرت‌های سلطه شده است، خاطرنشان کرد: علمی که از نگاه انبیای الهی نور است، ابزاری برای نابودی انسانی شده و این علم منفور بشریت قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در مکتب اسلام و به خصوص مذهب تشیع آنچه را که ما می‌بینیم و به آن عقیده داریم این است که آینده ما، آینده‌ای روشن است، اظهار کرد: بر همین منوال است که در افکار و اندیشه‌های پیروان ولایت همیشه نشاط حاکم است.

حجت‌الاسلام فلاحتی با بیان اینکه وقتی آیت الله بهجت(ره) از آن دنیا و بهشت صحبت می‌گفت؛ در وجنات ایشان نشاط دیده می‌شد، افزود: انسان مسلمانِ پیرو علی و اولادش نگاهش به آینده نیست، آینده یعنی عصر ظهور از ویژگی‌هایی که در روایات آمده، برخوردار است.

وی با اشاره به ویژگی‌های عصر ظهور، گفت: هر کسی که اطلاعات دانش روز دارد و یا ندارد از طریق مجاری گوناگون می‌داند که امروز دستگاه حکومت بر انسان به عهده فاسدان و نالایقان، این امپراطوری غرب و قدرت‌های برق نمای اروپا و انسان‌های طبل توخالی خاورمیانه و شرق دور و نزدیک است.

بخش‌های تابعه بزرگترین سازمان جهانی فاسد هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه قدرت‌های جهانی به صورت مهره کاشته شده‌اند، تصریح کرد: امروز بزرگترین سازمان جهانی که امید می‌رفت بعد از جنگ جهانی دوم امیدی و مرکزی برای امید جهانیان شود، ابزاری در دست قدرت‌های سلطه است و همه بخش‌های تابعه آن فاسد هستند.

حجت‌الاسلام فلاحتی با بیان اینکه هر جای دنیا مطالعه شود، مهره‌های این سلطه‌های جهانی در آنجا به صورت مستقیم و غیر مستقیم هستند، خاطرنشان کرد: در آمریکای لاتین برخی از قدرت‌های نوظهور روی کار آمدند و در شرق اروپا قدرت‌هایی آمده‌اند و خودنمایی می‌کنند ولی انها هم به نوعی زور بر مردم را خودنمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بزرگترین بودجه پوشالی غرب برای نابودی بشر تصویب می‌شود، اظهار کرد: یمن، افغانستان، کشمیر، سوریه، عراق و لبنان و سایر کشورها همه دستخوش حادثه هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در این سامانه نابسامان و در میان دردهای پردرد بشر، قطعه‌ای از تاریخ و کره زمین شاهد یک حکومت نوظهور و بعثت جدید به نام جمهوری اسلامی شده است، افزود: مقدمات این حکومت برای بنیان گذاری آن حکومت گسترده عدالت گسترده است.

جمهوری اسلامی، بسترساز انسان‌ها برای پذیرا شدن حکومت مطلقه ولی عصر

حجت‌الاسلام فلاحتی با بیان اینکه این حکومت در حقیقت بسترساز انسان ها است تا حکومت مطلقه ولی عصر را پذیرا باشند، گفت: این حکومت به نام دگرگونی در حکومت چندین هزاران ساله ایران شکل گرفت.

وی با بیان اینکه تنها دوره‌ای که می‌توان به ایران فخر و مباهات کرد بعد از سال ۱۳۵۷ است، و هیچ دوره‌ای به روشنایی دوره بعد از انقلاب در تاریخ ایران دیده نمی‌شود، تصریح کرد: دنیا تمام امکانات خود را بسیج کرد تا معادله ایران را از صفحه تاریخ حذف کنند اما موفق نشدند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمنان همه ابزار خود را برای تضعیف ایران اسلامی معطوف کرده‌اند، خاطرنشان کرد: هجمه قدرت‌های سلطه جهانی با اجماع بین المللی به ایران اسلامی دلیل بر قدرت روزافزون ملت ایران و جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام فلاحتی با بیان اینکه بزرگترین رخدادی که ظهور امام زمان(عج) موجب می‌شود برای بشریت به وجود بیاید، مسئله تحول، در مدیریت جامعه اسلامی است، اظهار کرد: ما هنوز شاهد میران صالح در تمام دنیا نیستیم، عده‌ای برای قدرت و عده‌ای برای ثروت و اجتماعی و سیاسی تلاش می‌کنند و دروغ می‌گویند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار