کد خبر : 7536
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۷:۲۷

جمهوری اسلامی ایران؛ دلیل موجودیت انقلاب اسلامی و هرگونه نفوذ درمنطقه

جمهوری اسلامی ایران؛ دلیل موجودیت انقلاب اسلامی و هرگونه نفوذ درمنطقه

اگر نیاز باشد هر روز را 9 دی می دانیم، تا دلیلی باشد بر ماندگاری بی قید و شرط انقلاب اسلامی ایران که موجب رهایی دیگر کشورها از ظلم و ستم شود .

به گزارش گیلانستان، امین مهاجری در یادداشتی نوشت:

در ایامی به سر می بریم که یاد امام و شهدای انقلاب بار دیگر نهال سر سبز این انقلاب را با یاد و راهشان سیراب می کنند و دفتر خاطرات این کشور بار دیگر ورق میخورد تا تجدید خاطره ای شود برای آنان که خود را منتصب به این ملت و کشور می دانند و یا به تازگی دغدغه سیاسی پیدا کرده اند.
بیش از سی سال از همراه بودن ها، در راه ماندن ها، شاهدان و خیانت کرده ها می گذرد و این ملت می داند که سنگ چه کسانی را باید به سینه بزند، می دانند و نیازی نیست مثل روزهای اول انقلاب راه را مشخص کنند تا برای انعکاس دیانت و سیاست اسلامی قدم بردارند. آنها می دانند و ثابت کردند که در نبود امام حسین علیه السلام، مسلم بن عقیل سفیر ویژه او است، و به جهانیان در این سالها با حضور بی نظیرشان اعلام کردند رهبری برای امت اسلامی همانند سفیری است که باید از آن اطاعت کنیم .
نهم دی یادآور روز پاسداری و حمایت ملت آگاه و بیدار ایران از انقلاب و بیعت آنان با رهبری بود تا به دشمنان نشان دهند همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند. گردهمایی ها و راهپیمایی های نظیر9 دی، مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه های آمریکایی و روز بصیرت و میثاق با ولایت و شهدا است زیرا ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با لبیک و اطاعت از فرمان رهبری توطئه دشمنان را خنثی کرده اند . دهه فجر هر سال در این کشور، میعادی است که به دشمنان یادآوری شود ملت با علم به این که فتنه پایان نیافته و تنها رنگ عوض می کند، در صحنه می مانند . باید بدانیم و بارها تکرار کنیم دشمن جرات فتنه میدانی را ندارد، اما اینبار با دندانی تیزتر به دنبال نفوذ و استحاله ارزشها است و حمله به آرمان هایی مانند استکبار ستیزی و ولایت پذیری، تلاش بر ایجاد تفرقه افکنی داخلی و به حاشیه راندن منتقدان دلسوز است .
بعد از انقلاب تاکنون دشمن از توطئه‌های مختلف خود در ابعاد نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی استفاده کرده است، اما ملت با بصیرت و انجام مسئولانه رسالت‌های خود، به حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب ادامه داده است و این موضوع را بارها با رفتارها و اعمال خود ثابت کرده اند که اگر نیاز باشد هر روز را 9 دی می دانیم، تا دلیلی باشد بر ماندگاری بی قید و شرط انقلاب اسلامی ایران که موجب رهایی دیگر کشورها از ظلم و ستم شود .
باید بدانیم که نفوذ انگلیس و کشورهایی دیگر که ایران را زمانی به زیر سلطه خود درآورده بودند تا از ذخایر این ملت استفاده کنند به یک محدوده زمانی خاصی تعلق ندارد و راه برای نفوذ بسیار است و هر سال بر اساس نوع نیاز مردم طراحی می شود تا از این راه ورود کنند .
چه بهتر است که نمایندگان مجلس و مسئولین که وکیل آحاد مردم هستند با درایت و از خود گذشتگی و بصیرت برای حضور و قانون گذاری بر اساس خط قرمزهای انقلاب قدم بردارند .
مجلسی که راهش در صحیفه امام (ره) مشخص شده است که فرمودند:
” یکی از اموری که نظر آنهایی است که می‌‌خواهند این انقلاب را به شکست برسانند قضیه مجلس است. مجلس یک چیز سهلی نیست کارش. مجلس یک چیزی است که در رأس همه اموری که در کشور است واقع است. یعنی مجلس خوب همه چیز را خوب می‌‌کند و مجلس بد همه چیز را بد می‌‌کند . ”
قطعا با توجه به ایمان راسخ و اتحاد به عمل و پیروی این ملت از رهبرشان رمزی غیر قابل شکست، و ماندگاری این انقلاب یک معجزه و محبتی از سوی خداوند تبارک و تعالی است .
خدا نکند که واقع بین شویم آن هم از آن نوع واقع بینی که خدا را به عنوان یک واقعیت نبینیم و حذفش کنیم، چون آغاز یک انحراف و بدبختی آن است که وعده ها و معجزات الهی را واقعی نبینیم، و به راحتی از کنارش بگذریم و در زندگی خاموش بمانیم و خود را از راه این انقلاب و ملت جدا کنیم.
مسئولینی که خود را حافظ و ادامه دهنده خون شهدا و امام راحل می دانند باید به دور از هرگونه شعار در عمل، همگام با مردم به جنگ تهدیدهای فرهنگی اقتصادی بروند تا خدای نکرده به هر بهانه ای رگبار بی غیرتی، عفت و حیا جامعه اسلامی شهید پرور را بیش از این قربانی نکند .

امین مهاجری – فعال فرهنگی و اجتماعی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار