کد خبر : 6393
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395- 23: 11

جناب جعفرزاده! چه کسی پاسخگوی ظلمی است که توسط اهالی فتنه بر مردم رفت؟

جناب جعفرزاده! چه کسی پاسخگوی ظلمی است که توسط اهالی فتنه بر مردم رفت؟

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان نسبت به سخنان ساختار شکنانه غلامعلی جعفرزاده نماینده اصلاح طلب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی شدیداً واکنش نشان داد.

به گزارش گیلانستان، بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان نسبت به سخنان ساختار شکنانه غلامعلی جعفرزاده نماینده اصلاح طلب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی شدیداً واکنش نشان داد:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب آقای جعفرزاده ، نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم؛

پس از شنیدن نطق چند روز پیش شما در حمایت از فتنه و فتنه گران در جلسه ی رای اعتماد سه تن از وزرای دولت یازدهم و خلافه گویی های تان در آن جلسه ، بر آن شدیم که نکاتی را یادآور شویم.

متأسفیم که خود را به جای نماینده ی مردم، در حد یک وکیل الدوله تعریف کرده اید و خود را موظّف می دانید که از هر اقدام ریز یا درشت، خوب یا بد این دولت، تمام قد دفاع کنید.

 در بخشی از اظهاراتتان، نگرانی خود را از بالا آمدن « بی ریشه ها» در صورت عدم اعتماد به یک فتنه گر، اعلام داشته اید ، البته روایاتی متضمّن این مفهوم که باید به اصل و نسب توجه شود داریم [المرء یحفظ فی ولده (فرزندان هر کس بعد از رحلت او باید مورد ملاحظه و توجه مردم باشند و احترام آنان حفظ شود)] اما همه ی این روایات ،زمانی مصداق پیدا می کند که آن فرزند یا فرد منتسب شده به یک فرد عالم و بزرگ ، برخلاف مرام و سلوک آن بزرگ، گام برندارد و در جهت نابودی ارزش های مورد احترام آن بزرگ، تلاش نکند.

جناب جعفرزاده !  بی ریشگی ، عدم انتساب به روحانیت و بزرگان نیست بی ریشگی تحصّن علیه نظام اسلامی و فتنه گری است بی ریشگی ، حزب بادی بودن افراد است ، افرادی که در زمانی که منافعشان اقتضاء می کند عمل سران فتنه را بدتر از صدام اعلام می دارند و در زمانی دیگر، که منافعشان چیز دیگری را اقتضاء می کند به حمایت از فتنه و فتنه گران می پردازند.

بله ، اسلام دین حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم است و اساساً به همین دلیل است که فتنه، خط قرمز نظام است جناب جعفرزاده! چه کسی پاسخگوی خیانت و ظلم کسانی است که امروز شما حامی آنان هستید؟ ظلمی گسترده ، از خسارت های ظاهری مانند برهم زدن امنیت و آرامش مردم و صدمه به اموال عمومی، گرفته تا خسارت های پنهان فتنه. خسارت هایی که اگرچه پنهان اند اما  اصلی تر از خسارت های ظاهری اند خسارت هایی مانند مخابره ی پیام تزلزل در حاکمیت نظام اسلامی در سال ۸۸ به جهان ، که موجب تنگ تر شدن حلقه های محاصره ی اقتصادی علیه کشور شد.

جناب جعفرزاده! چه کسی پاسخگوی ظلمی است که توسط اهالی فتنه بر مردم رفت؟

در بخشی دیگر از اظهاراتتان، نگران اخلاق اسلامی شده اید نکته ی جالب و اصلی این قصّه ی پرغصّه آن جاست که ، اکنون کسی دم از اخلاق اسلامی می زند که همین چندی پیش در مقابل نصیحت دلسوزانه و امربه معروف و نهی از منکر و اظهار نگرانی نسبت به وضعیت فرهنگی استان، توسط یکی از علمایی که مسافر این استان شده بود ،از هیچ پرده دری و اهانتی به آن عالم بزرگوار دریغ نکرد.

تلویحاً نامطلوب انگاشتن نحوه ی مدیریت کشور توسط رییس جمهور سابق و نارضایتی از آن را، برای مخالفانش، مجوز فتنه و شهرآشوبی دانسته اید و طبق اظهاراتی شاذ ، رییس جمهور سابق را استارت زننده فتنه  ۸۸ نامیده اید!!!

جناب جعفرزاده! بدانید اهریمن سازی از دولت های نهم و دهم برای تطهیر فتنه گران یا برای توجیه بی عرضگی های دولت یازدهم – که شما از سینه چاکان آن – هستید اگر زمانی مؤثر بود و کارگر می افتاد اکنون دیگر کارایی خود را ازدست داده است.

اگر تأخیر دولت سابق در تقدیم برنامه و بودجه های سالیانه به مجلس ، نقص بود این اقدام برای دولت یازدهم هم نقص است اکنون در هشتمین ماه از سال اول برنامه ی ششم توسعه هستیم اما هنوز تکلیف برنامه ششم مشخص نیست و شما یکی از کسانی هستید که به واسطه ی توجیه های عجیب و غریب و همراهی با این تخلف دولت یازدهم ،در به وجود آمدن این وضعیت  مقصّرید.

اگر رشد نقدینگی، اشکال دولت سابق بود چرا در مقابل  رسیدن میزان نقدینگی به بالاترین میزان خودش در طول تاریخ این کشور، در دولت یازدهم، اعتراضی نمی کنید و ساکت نشسته اید؟

شما که دستکاری پایه ی پولی برای اجرای طرح مسکن مهر توسط دولت سابق را «ذنب لایغفر» می دانستید چرا در مقابل وام بیست و پنج میلیونی خودرو توسط دولت یازدهم ، برای خالی کردن انبار خودروسازها، ساکت ماندید و اعتراض نکردید؟

اگر واردات بی رویه از چین ، نقص دولت سابق بود چرا در مقابل افزایش  میزان واردات از چین  در دولت یازدهم ساکت نشسته اید؟

اگر تورم سی و چند درصدی در دولت قبل عیب و نقص بود کاهش کاذب تورم در دولت یازدهم به بهای تعمیق رکود و بیکاری هزاران نفر، هم فضیلتی نیست. تورم، کنترل نشده ، بلکه سرکوب شده است و خدا می داند که چه زمانی مهار این فنر فشرده شده ، از دست خارج خواهد شد و افزایش تورم، تسمه از گرده ی مستضعفان خواهد کشید. چرا به این مسائل نمی پردازید؟

ذکر این چند مورد معدود از بی تدبیری ها، از آن جهت انجام شد که بگوییم بر خلاف گفته ی شما ، نارضایتی از مدیریت نامطلوب دولت سابق فقط بهانه ی عده ای برای فتنه گری بود و گرنه آن چه کاملاً واضح است این است که بی تدبیری های دولت حاضر  نسبت به گذشته -که شما حامی و فدایی آن هستید – قابل قیاس نیست.

جناب جعفرزاده! فتنه گران ، اصل نظام اسلامی را نشانه گرفته بودند و نشانه گرفته اند و اشکالات مدیریتی دولت سابق یا بحث های مطرح شده در انتخابات ریاست جمهوری فقط و فقط بهانه ای برای اهداف شوم شان بود.

در بخشی از نطق تان گفتید که نگران آخرت خود هستید! توصیه ما هم به شما همین است به فکر آخرت خود باشید أَ لَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَری (آیا نمی دانست که خدا او را می بیند؟) (علق آیه ۱۴)

مردم این شهر، یعنی رشت و مردم کل استان گیلان ،  در حالی با مشکلات اولیه و عدیده ای  از قبیل : دفع آبهای سطحی شهر باران! ، مشکلات زیست محیطی ناشی از زباله های منطقه ی سراوان، آلودگی وحشتناک رودخانه های زرجوب و گوهررود ، فساد دردآور در مدیریت شهری در شهرهای استان و شیوع بی بند باری و فساد به دلیل موانع پرتعداد ازدواج، دست و پنجه نرم می کنند که دیگر مشغول بودن بعضی از نمایندگان شان به سیاسی کاری و سیاست بازی ، برایشان عادی شده است و بی توجهی این نمایندگان به مشکلات واقعی آن ها به امری معمول برای آن ها تبدیل گشته است.

شاید این بی وقعی شما به مشکلات مردم، به جهت کم دقّتی تان در گزینش معلم اخلاق تان است.

در پایان، بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان برای چندمین بار از شما برای حضور در جلسه ی پرسش و پاسخ دانشجویی در این دانشگاه دعوت به عمل می آورد.

اکنون بعد از گذشت سه سال از توافق ژنو، بیش از نوزده ماه از توافق لوزان، بیش از پانزده ماه از امضای برجام و بیش از ۹ ماه از نهایی نهایی نهایی شدن برجام و در زمانی که انتظارات و توقّعات به حق مردم، به درخت های سیب و گلابی برجامی، که در آینده ای نامعلوم به بار خواهد نشست حواله داده می شود دانشجویان زیادی منتظر حضور مدافعان و سینه چاکان برجام، در دانشگاه هستند هم دانشجویانی که از ابتدا به وعده های برجامی امیدی نداشتند، منتظرند و هم دانشجویانی که احساسات آن ها توسط ایجاد کنندگان و مدافعان برجام به بازی گرفته شد و به خاطر برجام به خوشحالی پرداختند اما اکنون کوچکترین اثری از برجام در رفع موانع اشتغال و ازدواج و معیشت خود نمی بینند منتظرند جناب جعفرزاده! دانشجویان منتظر شمایند…

والسلام

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار