کد خبر : 5719
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1395- 13: 23

جناب نوبخت مطالبه گری دانشجویان انقلابی در نماز جمعه خواسته ایی نامعقول است؟/مگر دیانت ما از سیاست ما جداست؟

جناب نوبخت مطالبه گری دانشجویان انقلابی در نماز جمعه خواسته ایی نامعقول است؟/مگر دیانت ما از سیاست ما جداست؟

حال باید از جناب نوبخت اینگونه پرسش کرد که اگر در خطبه های نماز جمعه که یک فریضه سیاسی عبادی است نمیتوان درباره مسایل سیاسی صحبت کرد در چه زمان و مکان دیگری این امر جایز است؟

به گزارش ” گیلانستان” ، پوریا حیدریان مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت گفت:اظهارات اخیر محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت یازدهم ، نه تنها سبب حیرت اذهان داخلی بلکه عاملی برای سوء استفاده رسانه های سلطنتی خارجی از قبیل بی بی سی فارسی نیز شده است.

وی افزود:طبق اظهارات سخنگوی دولت مباحثی که جای بحث درباره آنها در شورای عالی امنیت ملی است ، نباید از تریبون نماز جمعه مطرح گردد. این اعلام نظر در شرایطی عنوان شده که ارایه تحلیل های سیاسی و اتخاذ موضع توسط دانشجویان در نماز جمعه از توصیه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار رمضانه با دانشجویان در سال جاری بوده است.

حال باید از جناب نوبخت اینگونه پرسش کرد که اگر در خطبه های نماز جمعه که یک فریضه سیاسی عبادی است نمیتوان درباره مسایل سیاسی صحبت کرد ، در چه زمان و مکان دیگری این امر جایز است؟ آیا از نگاه دولت سخن گفتن یک دانشجوی انقلابی در حوزه سیاست و مطالبه گری در نماز جمعه خواسته ای نامعقول است؟مگر دیانت ما از سیاست ما جداست؟

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت اضافه کرد:دانشجویان انقلابی از هیچ تلاشی در راستای تبیین و روشنگری فروگذار نخواهند کرد.

حیدریان در پایان گفت: شاید پاسخ دولت تنها به همین دو پرسش باعث برطرف شدن بسیاری از سوالات جمع کثیری از جنبش های دانشجویی انقلابی شود./پیک دانشجو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار