کد خبر : 7448
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1395- 44: 9

جنایت در صومعه‌سرا ؛ دستگیری در پایتخت

جنایت در صومعه‌سرا ؛ دستگیری در پایتخت

مردی که متهم است زن‌عمویش را در یکی از شهرهای شمالی کشور به قتل رسانده و به تهران گریخته، پس از ۱۲ روز به دام پلیس افتاد.

به گزارش گیلانستان، ۲۵آذرماه گزارش قتل زن ۶۴ساله‌اي در اختيار مأموران پليس شهرستان صومعه‌سرا قرار گرفت. جسدقرباني در سالن پذيرايي خانه‌اي ويلايي رها شده بود و در تحقيق از شاهدان هويت قاتل آشنا فاش شد. او كسي جز برادرزاده شوهر قرباني نبود كه همسايه‌ها مي‌گفتند روز حادثه وارد خانه زن تنها شده و پس از دقايقي از ورود او، صداي درگيري‌شان به هوا بلند شده بود.

يكي از همسايه‌ها مي‌گفت: مرد آشنا به نام جمال معمولا گاهي به خانه زن عمويش كه تنها زندگي مي‌كرد مي‌آمد و سري به او مي‌زد. روزحادثه وقتي صداي درگيري شنيدم از خانه بيرون آمدم و جمال را ديدم كه از پشت پنجره اطراف را مي‌پاييد و خيلي هراسان بود. مي‌خواستيم به داخل خانه زن تنها برويم كه بعد ديديم مرد جوان از در پشتي كه به سمت مزرعه باز مي‌شد فرار كرد.

  • دستگيري در بيمارستان

شكي وجود نداشت كه جمال عامل اين جنايت است. تحقيقات درخصوص شناسايي مخفيگاه مرد آشنا ادامه داشت تا اينكه مشخص شد وي به پايتخت فرار كرده است. مأموران در ادامه متوجه شدند كه وي پس از فرار به تهران به‌دليل ناراحتي كليه‌اش در يكي از بيمارستان‌ها بستري شده است.

به اين ترتيب تيمي از مأموران راهي پايتخت شدند و اين مرد را دستگير كردند. او ديروز وقتي براي انجام تحقيقات پيش روي قاضي سيدسجاد منافي بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران قرار گرفت خودش را بيگناه دانست و مدعي شد كه فردي قصد داشته براي او پاپوش درست كند. اين مرد ۳۸ساله گفت:

من در صومعه‌سرا و رشت كار ساخت‌وساز انجام مي‌دهم. براي همين گاهي به زن عمويم كه تنها زندگي مي‌كند سري مي‌زدم. عمويم ۲۰سال پيش فوت شد و چون مرگ او مشكوك اعلام شده بود زن عمويم هم مدتي بازداشت بود اما بعد از مدتي آزاد شد و هيچ وقت معماي مرگ او فاش نشد. وي ادامه داد: روز حادثه من به صومعه‌سرا رفته بودم تا درخصوص اختلافاتي كه با زن‌عمويم داشتم صحبت كنم. اختلافات‌مان بر سر مسائل مالي و ساخت‌وساز بود.

او مقداري پول به من قرض داده بود و طلبش را مي‌خواست. من هم به آنجا رفتم تا صحبت كنيم اما وقتي رسيدم در خانه ويلايي او باز بود. به محض اينكه وارد سالن شدم، جسد زن عمويم را ديدم كه روي زمين افتاده بود. همان لحظه صداي در را شنيدم كه محكم بسته شد. او كسي جز قاتل نبود كه پس از كشتن مقتول در را بست و فرار كرد تا قتل را گردن من بيندازد. من احتمال مي‌دهم كه قاتل آشناست و قصد دارد براي من پاپوش درست كند.

وي ادامه داد: من با ديدن جسد زن عمويم به‌شدت شوكه شدم و وقتي به‌خودم آمدم و از خانه بيرون رفتم مقابل در خواهرزاده زن عمويم را ديدم كه با ديدن من فحاشي كرد. نمي‌دانم واقعا نيتش چه بود. به گزارش همشهري، قاضي جنايي پس از تحقيق از متهم به‌دليل اينكه قتل در شهرستان صومعه‌سرا رخ داده، پرونده را به آن شهرستان ارسال كرد./منبع: همشهری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار