کد خبر : 108
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 خرداد 1394- 15: 13

جنگ اعتدالیون در تالش برای انتخاب گزینه دولت برای انتخابات!

جنگ اعتدالیون در تالش برای انتخاب گزینه دولت برای انتخابات!

در جلسه ای که تحت عنوان هم اندیشی برای مدیریت و برنامه ریزی استان بوده، فردی که کاندیدای انتخابات در حوزه تالش نیز می باشد در جلسه مذکور شرکت داشته که از نگاه نگارنده ی مطلب رد پای این کاندید همسو با تدبیر و امید نبوده و نیست….

در روز های اخیر یکی از سایت های خبری با تدبیر استان گیلان مطلبی را با چنین مضمونی در خروجی خود قرار داد: «در جلسه ای که تحت عنوان هم اندیشی برای مدیریت و برنامه ریزی استان بوده، فردی که کاندیدای انتخابات در حوزه تالش نیز می باشد در جلسه مذکور شرکت داشته که از نگاه نگارنده ی مطلب رد پای این کاندید همسو با تدبیر و امید نبوده و نیست و وی از مسولین ستاد شخص دیگری در انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۹۲ بوده و امیدی به تدبیر این کاندیدای دانشگاهی برای دولت فعلی و مجلس اتی نیست».
همچنین نگارنده خبر که پر واضح است از منبعی موثق تغذیه می شده در ادامه مطلب عنوان نموده که یکی از معاونان ادارات حساس و تعیین کننده در تالش که علاقه زیادی به مدیریت و عمران نیز دارد فاصله خود را با این کاندیدا حفظ نکرده و بدون لحاظ نمودن معیار فاصله، از نزدیکی این دو ایراد گرفته و چنین نتیجه گیری نموده که این کاندیدا و معاون یاد شده نباید در چنین جلساتی شرکت کنند و این دو اساسا متعلق به جریان با تدبیر و دولت راستگویان نیستند و با اعلام خطر به مخاطب، چنین می پنداشت اسلام به خطر افتاده است و با ذکر وامصیبتا مطلب انعکاس داده شد.
این مطلب که کاملا مشخص بود خودجوش و با دلسوزی کامل نوشته شده بود !!!! بلافاصله پس از انتشار یا شاید زودتر از انتشار، با تمام قوا با استفاده از کلیه ابزار های اطلاع رسانی رسمی و غیر رسمی اطلاع رسانی شد و سایت تقریبا همیشه آرام مذکور یکی از پربازدیترین روزهای خود را سپری نمود. اما ساعتی از انتشار مطلب بی نام و (بانشان) عنوان شده  نگذشته بود که ناخداگاه، ضمیر، مرجع خود را پیدا کرد و معاونت علاقمند به عمران و آبادانی با همکاری دوستان دانشگاهی و آموزشگاهی تدبیری اتخاذ کردند و جوابیه ای تنظیم و صادر کردند که اگر منظورتان متوجه بنده هست (ان شاءالله که چنین نباشد و نیست) بنده از ابتدا اعتدالی بوده ام، هستم و خواهم بود و به هر کس که شما بگویید رای خواهم داد اصلا شناسنامه من دست شما برای اثبات ادعایم و حسن نیتم به جریان اعتدالی در گرو دوستان باشد. ولی از آنجایی که به صداقتتان شک ندارم، می دانم که منظورتان بنده نیستم بلکه مرادتان شورایی است که اصولا و قاعدتا شرعا و عرفا قایل به مشورت نیست، می باشد. همچنین وی در ادامه افاضات خود که عرصه را بر خود تنگ و باریک دیده بود چنین ایراد داشت اصلا سلطانان صاحبقران این شورا چرا مشورت نمی کنند؟؟؟!!!!!
در همین بحث و کارزار بود که اینترنت ورزشگاه (آموزشگاه) وصل شد و به یکباره همه فهمیدند نتیجه ی بازی سپاهان مساوی نبوده و این تیم پیروز بازی شده و اصلا مساوی در کار نبوده و پسر تونی که از قضا، وی نیز در سطح عالی اعتدال فعالیت داشته، به نگارنده ی خبر که  بشر بزرگی نیز بوده و هست، اطلاعات غلط داده است .آنچه که عیان به نظر می رسد این جریان از سر بی تدبیری برخی ها رخ داده شده که باید در جلسات آتی بررسی شود تا شاهد تکرار چنین ناهماهنگی هایی نباشیم. در ادامه ی این رویداد منحصر به فرد در حضور جمع کثیری از هواداران  پس از بررسی وقایع و حذف هر دو مطلب به دستور مسئولان (آموزشگاه /ورزشگاه)، اعلام داشتند در اولین فرصت داور محروم خواهد شد تا اسکوربورد ورزشگاه را اصلاح کنند و توانا بود هر که دانا بود … !!!!!!!!!!!  متعجبم که چرا این نوشتار بدین صورت به اتمام رسید. گویی قرار نیست همه مطالب آموزنده و طبق خواسته آدمی باشد !!!! بالاخره ما هم نفهمیدم سپاهان و بقیه چند چندند با یکدیگر؟!!

بهرام سبزی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار