کد خبر : 38039
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1398- 06: 17

رئیس اسبق سازمان بسیج اساتید کشور:

جنگ امروز آمریکا با ما جنگ اقتصادی و سایبری است

جنگ امروز آمریکا با ما جنگ اقتصادی و سایبری است

رئیس اسبق سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه در زمان شکست خوردن فتنه سال ۸۸ آمریکایی ها از فروپاشی ایران ناامید شدند، گفت: پس از آن اتفاقات داعش را به وسیله عناصر زندانیان جانی اروپا و طرفداران صدام تشکیل دادند و مناطق وسیعی را نیز تصرف کردند اما باز شکست خوردند و امروز به دنبال جنگ اقتصادی و سایبری هستند.

به گزارش گیلانستان علی‌اصغر زارعی ظهر امروز در همایش بسیج اساتید گیلان به مناسبت روز بسیج اساتید در تالار حکمت دانشگاه گیلان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برای کلمه‌های بیانیه گام دوم زمان و فکر گذاشتند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب مسیر بعدی انقلاب را مشخص کردند و ما باید بیانیه گام دوم انقلاب را هرروزه تکرار کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید برحسب وظیفه شرعی و قانونی خود این بیانیه را خوب بخوانیم، افزود: شعار ما بن‌بست نداریم باید در درون هرکس وجود داشته باشد و در جامعه بازگو شود.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه پذیرش فرمایشات مقام معظم رهبری مهم‌ترین وظیفه هر ایرانی و مسلمانان است، گفت: تبعیت از مقام ولایت وظیفه ما است زیرا هیچ مقام بالاتری چون رهبر انقلاب نداریم.

زارعی با اشاره به بهتر ظاهر شدن رسانه‌های غربی در انجام مذاکرات گفت: در موضوع توافق برجام امتیازات زیادی به آمریکایی‌ها داده شد و این مسئله برای انقلاب ناخوشایند بود.

رئیس اسبق سازمان بسیج اساتید با اذعان به اینکه در زمان شکست خوردن فتنه سال ۸۸ آمریکایی‌ها از فروپاشی ایران ناامید شدند، تصریح کرد: پس‌ازآن داعش را به‌وسیله عناصر زندانیان جانی اروپا و طرفداران صدام تشکیل دادند و مناطق وسیعی را نیز تصرف کردند.

وی با بیان اینکه اکنون جنگ دشمن جنگ سایبری و اقتصادی است، افزود: دشمن وقتی از آغاز جنگ نظامی ناامید شد به جنگ سایبری و اقتصادی روی آورد.

زارعی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی در کشور حاصل بی‌تدبیری‌ها است، بیان کرد: علی‌رغم مشکلات اما اکنون قدرت فوق‌العاده‌ای ازلحاظ قدرت منطقه‌ای و علمی داریم و ایران در تاریخ، هیچ موقع به این نقطه از اوج علمی نرسیده است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار