کد خبر : 81019
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان مطرح کرد؛

جهاد تبیین خنثی کننده توطئه‌های رسانه‌ای دشمن

جهاد تبیین خنثی کننده توطئه‌های رسانه‌ای دشمن

.

به گزارش گیلانستان، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه دشمن هیچگاه از توطئه علیه جمهوری اسلامی دست بر نمی‌دارد، گفت: جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های رسانه ای دشمن است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پارسا صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اتفاقات اخیر و توطئه دشمنان برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشور اظهار کرد: دشمنان ایران مثل همیشه با جنگ روانی و استفاده از ظرفیت امپراتوری رسانه‌ای و با هدف قرار دادن‌جوانان، در صدد پیشبرد اهداف بیش از چهل ساله خود یعنی ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

 

وی با بیان اینکه این توطئه دشمنان نیز با بصیرت و هوشیاری مردم بیدار ایران اسلامی نقش بر آب شد، گفت: دشمن با بهره‌مندی از جنگ شناختی و رسانه‌ای در صدد پیشبرد اهداف شوم خود علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران است اما اصحاب محترم رسانه به عنوان افسران جنگ نرم همواره رسالت حرفه‌ای خود را پیش برده و با روشنگری و آگاهی بخشی، تحریف واقعیات دشمن را برملا می‌کنند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان اضافه کرد: خبرنگاران در این ایام با آگاهی‌بخشی، روشنگری و مشخص کردن خطوط حق و باطل تلاش کردند تا اهداف دشمن را برملا کنند.

 

پارسا با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره در میدان مبارزه با کمترین امکانات، بر مبنای رسالت ذاتی خود مخلصانه و مجاهدانه گام بر می‌دارند، افزود: آنها در تلاشند تا توطئه‌های رسانه‌ای دشمن از جمله تحریف واقعیت، دروغ، شایعه پراکنی، وارونه جلوه دادن حقایق، ایجاد یاس و ناامیدی، نشانه گرفتن اراده ملت، جنگ‌ادراکی و شناختی را خنثی کرده و خیال‌خام تجزیه ایران متمدن را به کابوسی ابدی برای بدخواهان این ملت تبدیل کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران نقش بسزایی در آگاهی بخشی و روشنگری جامعه دارند و به همین دلیل در خط مقدم جبهه نرم همواره در میدان هستند، گفت: بدخواهان ایران اسلامی و قدرت‌های استکباری همه توان و تجهیزات رسانه‌ای خود را معطوف جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی و از بین بردن امنیت و آرامش ملت ایران قرار داده است.

 

پارسا ایمان، اراده، آینده‌نگری و ژرف‌اندیشی جوانان ایران اسلامی را مورد هدف بدخواهان ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: خبرنگاران دیده‌بانان جامعه محسوب شده، لذا دشمن‌شناسی برای اهالی رسانه ضروری است تا بتوانند در مقابل فعالیت‌های دشمنان اقدامی به‌هنگام و مؤثر داشته باشند

 

وی ضمن قدردانی از مجاهدت‌های رسانه‌ای خبرنگارانی که در مسیر روشنگری به جهاد تبیین مشغول بودند، گفت: فعالیت‌های مستمر، هدفمند و بر مبنای منافع ملی و ملت ایران اسلامی توسط خبرنگاران توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان را خنثی کرده و خواهد کرد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه خبرنگاران با قدرت نرم در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی می‌کنند، افزود: کار دشمن، دشمنی است و دشمن هیچگاه از توطئه علیه جمهوری اسلامی دست بر نمی‌دارد اما نقش افسران جنگ نرم در این جنگ شناختی و ادراکی می‌تواند قدرت نرم جمهوری اسلامی را به رخ دنیا بکشاند.

انتهای پیام/ مهر

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار